VOOR IEDEREEN DIE OP SUIKER LET.... creams - 20 tot 25 jaar oud. De prijs van deze sherries zal rond de tien gulden liggen. De verkoop is in handen van onze dochteronderneming Van Olffen B V. De verkoop- en marketinggroep Van Olffen in de poort van slot Loevestein, waar de presentatie van de nieuwe sherry eind janua ri jl. plaatsvond. Achterste rij van links naar rechts: J. Hustinx; P. F. van de Leelie: J. T. L. OverdijkG. G. van Buttingha Wichers: J. Fraser-Luc- kie. exportdirecteur Garvey s.a J. J. Knijnenburg; G. Storm. Tweede rij (staand): T. Zwaags- tra; H. S. S. Veen huis: A. Lintvelt: M. H. J. BakxW. M. ASchaap: W. M. J. Koenen: J. KuiperH. J. Kok: G. Meijer; H. J. van Dende ren; P. J. van der Spek; P. Ass- man. Derde rij (zittend): L. J. van der Laan; E. Ooyman; Ans van Lente P. B. Verhaar; E. Bos; H. Th. van Eijsden; J. H. van Maastricht. Voorste rij (knielend): Ft. W. Velt- meyer; H. Peek; H. Koetsier; C. D. M. Buis; J. H. L. Meij; G. K. Rebel. er zijn nu twee versies; de rode versie is de suikervrije. De ondersteuning zal bestaan uit: radio-reclame op Hilversum I, II en III; advertenties in dagbladen familietijdschriften vakbladen; materialen voor gebruik in winkels en horecabedrijven. Na enkele jaren onderzoek en voorbe reiding. waarbij een veelvoud van pro blemen werd opgelost, is op 24 januari 1977 Seven-Up Suikervrij geïntrodu ceerd op de Nederlandse markt. Seven-Up Suikervrij is een normale, lek kere frisdrank die helemaal past in de steeds sterker wordende belangstelling voor produkten, die de slankheid en het lichamelijk welzijn bevorderen. Seven-Up Suikervrij is een inderdaad 100% suikervrij produkt dat door middel van sacharine op een op de Nederlandse markt afgestemde zoetheid is gebracht. Het is ons ingevolge de Nederlandse warenwet evenwel niet toegestaan op het etiket de vermelding suikervrij" te gebruiken, terwijl wèl de aanduiding ..voor diabetici" vermeld moet worden. Seven-Up Suikervrij is echter een gewone frisdrank voor iedereen Het produkt is verkrijgbaar in grote (1 liter) en kleine (200 cc) flessen, die ter onderscheiding van de reeds lang po pulaire Seven-Up voorzien zijn van rode etiketten. „Voor iedereen die op suiker let: Seven-Up met het rode etiket" Dit is dan ook de slogan die als een rode draad door alle reclame-ondersteuning voor deze nieuwe frisdrank loopt. De reclame-benadering is rationeel en moet op korte termijn de volgende aspecten bij de consument en de handel bekend maken: het produkt bevat geen suiker; Seven-Up Suikervrij is nieuw; Seven-Up Suikervrij, zowel in de bekende literfles, als in de kleine (200 cc) fles. Joke Wingers: op de Horecava circa tien duizend bekertjes suikervrije 7-UP uit geschonken. 12

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1977 | | pagina 12