De 18e Horecava, die van 7 tot en met 10 januari in de RAI te Amsterdam werd
gehouden, was voor ons concern opnieuw een succes. Zeker 20.000 belangstel
lenden bezochten onze stand, waarin alle concernprodukten en enige diensten
een plaats hadden gekregen. Een belangrijk deel van de 1.000 vierkante meter
grondoppervlakte was ingericht als biertuin. Voorts waren er voor nagenoeg alle
concernmerken aparte ontvangstruimten, waarin onze produkten op aantrekkelijke
wijze werden gepresenteerd. Vooral de onlangs geïntroduceerde Bokma jonge
Vodka en de Bistro-wijnen van Van Olffen kregen veel belangstelling. Voor fris
dranken werden tal van nieuwe flessenautomaten getoond, terwijl voor bier een
nieuwe, door Heineken zelf ontwikkelde, tapkraan werd gedemonstreerd. Heel wat
concernmedewerkers zijn dagenlang in de weer geweest om de bestaande
zakelijke banden met de afnemers te verstevigen of nieuwe relaties aan te gaan.
HORECAVA
4