Heineken wint de „Fortune Award Onze importeur in Amerika, de heer Leo van Munching, ontving de „Fortune Award", waarvan u op de foto onder een afbeelding ziet, uit handen van de heer Charles A. Wittingham van het tijdschrift Fortune. Het bekende Amerikaanse tijdschrift FOR TUNE dat veel gelezen wordt in industriële kringen in de Verenigde Staten, heeft door een onafhankelijk bureau, de Norbert J. Proger Associates te New York, een onderzoek laten instellen naar de persoonlijke levenswijze van zijn abonné's en naar de manier waarop zij hun gasten ontvangen. Uit dit onderzoek is gebleken hoe sterk de positie van Heineken bier bij deze groep is. Van de lezers, die geïmporteerd bier gebruiken, verkoos 39 Heineken. De percentages voor de volgende merken buitenlandse bieren waren 25.3, 13.9, 2.7, 2.5 en 2.5 terwijl de biermer ken, die elk minder dan 1.5 van de stemmen kregen tezamen 14.1 vertegenwoordigden. Voor dit fraaie resultaat door ons product be reikt, ontving onze importeur in Amerika, de heer Leo van Munching, President van Van Munching Inc., de „First Award" gedenkplaat van het tijdschrift FORTUNE uit de handen van de heer Charles A. Whittingham Jr. De tekst van de gedenkplaat luidt in vertaling: Eerste Prijs Hiermede wordt vastgesteld dat Heineken bet meest geliefde bier is gebleken in het FORTUNE Dranken Onderzoek 1963. HEINEKEN'S 'tm>a 1

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1964 | | pagina 3