Leden van de Veiligheidscommissie Het winterde 5 Blijven wij echter de fouten maken, die in bovenstaande punten ge noemd zijn, dan zal het met de veiligheid in ons bedrijf niet zo best gesteld zijn. Wat de bedrijfs leiding en de veiligheidscommissie dan ook doen om de brouwerij zo veilig mogelijk te maken, helpen zal het dan niet. Werken wij daarentegen allen mee, dan kan ons ongevallencijfer beslist dalen. De volgende keer zullen wij over dit ongevallencijfer iets meer ver tellen en laten zien hoe dit sedert de installatie van onze veiligheids commissie inderdaad al is gedaald. Amsterdam Drs. J. J. C. Goos M. Tania J. C. Fischer Mej. A. Stroeker F. f. Huybrechtse A. G. Luybe K. Kloot R. cle Jong Th. Hi Weber C. A. A. Holman - H. Vis K. Smit G. F. Kooy Bedrijfsleider Bedrijfsassistent Person.selecteur Maatschappelijk werkster Lekencontroleur Onderhoud I Onderhoud I Bottelarij Boenplaats Onderhoud II Bottelarij Heftruck Garage Rotterdam: W. Noorthoven Zom C. Buijs W. Vliegenthart S. Molijn J. de Man FI. Lindaart C. Molijn W. Kort H. Hein P. Hoogendoorn M. Hoogenboom C. Zijlmans M. Somers J. Kasteelen Gistkelder Onderhoud I Onderhoud I Onderhoud I Mouterij Emballage Bottelarij Legkelder Ziederij Onderhoud II Onderhoud II Garage Gistkelder Lab./Mag. Garagewerkpl. Twee vrachtauto's bijna 24 uur „zoek" Tot de auto's die op deze wijze bijna 24 uur ,zoek" waren, be hoorden ook twee vrachtauto's met aanhanger van Heineken. Van één ervan werden de hierbij geplaatste foto's genomen door onze monteur, T. Notenboom (Rotterdam)die deel uitmaakte van de „reddings ploeg". Ze geven een goed beeld, hoe wit het was en hoe koud. Dat bij dit zware weer geen onzer tientallen auto's die op de weg waren, schade hebben opgelopen, mag een compliment heten voor het rijdend personeel, met welk compliment wij gaarne besluiten. Een sneeuwstorm, als we maar zel den beleven in ons land, heeft in januari op vele plaatsen het ver keer totaal ontwricht. Zo strandden in de buurt van het Land van Maas en Waal en de Betuwe honderden auto's, waarvan de chauffeurs de nacht in hun cabine of leunend tegen de muur van een berstensvol cafeetje moes ten doorbrengen. Men kon een voudig met z'n vervoermiddel niet voor- of achteruit.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1958 | | pagina 7