Leden van de Veiligheidscommissie
Het winterde
5
Blijven wij echter de fouten maken,
die in bovenstaande punten ge
noemd zijn, dan zal het met de
veiligheid in ons bedrijf niet zo
best gesteld zijn. Wat de bedrijfs
leiding en de veiligheidscommissie
dan ook doen om de brouwerij zo
veilig mogelijk te maken, helpen
zal het dan niet.
Werken wij daarentegen allen
mee, dan kan ons ongevallencijfer
beslist dalen.
De volgende keer zullen wij over
dit ongevallencijfer iets meer ver
tellen en laten zien hoe dit sedert
de installatie van onze veiligheids
commissie inderdaad al is gedaald.
Amsterdam
Drs. J. J. C. Goos
M. Tania
J. C. Fischer
Mej. A. Stroeker
F. f. Huybrechtse
A. G. Luybe
K. Kloot
R. cle Jong
Th. Hi Weber
C. A. A. Holman -
H. Vis
K. Smit
G. F. Kooy
Bedrijfsleider
Bedrijfsassistent
Person.selecteur
Maatschappelijk
werkster
Lekencontroleur
Onderhoud I
Onderhoud I
Bottelarij
Boenplaats
Onderhoud II
Bottelarij
Heftruck
Garage
Rotterdam:
W. Noorthoven
Zom
C. Buijs
W. Vliegenthart
S. Molijn
J. de Man
FI. Lindaart
C. Molijn
W. Kort
H. Hein
P. Hoogendoorn
M. Hoogenboom
C. Zijlmans
M. Somers
J. Kasteelen
Gistkelder
Onderhoud I
Onderhoud I
Onderhoud I
Mouterij
Emballage
Bottelarij
Legkelder
Ziederij
Onderhoud II
Onderhoud II
Garage
Gistkelder
Lab./Mag.
Garagewerkpl.
Twee vrachtauto's bijna
24 uur „zoek"
Tot de auto's die op deze wijze
bijna 24 uur ,zoek" waren, be
hoorden ook twee vrachtauto's met
aanhanger van Heineken. Van één
ervan werden de hierbij geplaatste
foto's genomen door onze monteur,
T. Notenboom (Rotterdam)die
deel uitmaakte van de „reddings
ploeg".
Ze geven een goed beeld, hoe wit
het was en hoe koud.
Dat bij dit zware weer geen onzer
tientallen auto's die op de weg
waren, schade hebben opgelopen,
mag een compliment heten voor
het rijdend personeel, met welk
compliment wij gaarne besluiten.
Een sneeuwstorm, als we maar zel
den beleven in ons land, heeft in
januari op vele plaatsen het ver
keer totaal ontwricht.
Zo strandden in de buurt van het
Land van Maas en Waal en de
Betuwe honderden auto's, waarvan
de chauffeurs de nacht in hun
cabine of leunend tegen de muur
van een berstensvol cafeetje moes
ten doorbrengen. Men kon een
voudig met z'n vervoermiddel niet
voor- of achteruit.