SïïSIfSlS Lorenzo Viganö (32) is sine twee jaar Franchising Manag Heineken Italia. Daarvoor was I brand manager. Hij startte zi loopbaan bij Heineken met de on wikkeling van een geautomatiseei informatiesysteem. Voordat Vigar in 1992 bij Heineken in dien trad, werkte hij vijfjaar bij e( automatiseringsbedrijf. Na eer een opleiding Informatietechn logie gevolgd te hebben, studeert hij Public Relations aan de IULI Universiteit in Milaa S Lorenzo Viganö: erken helpen consumenten hun persoonlijkheid uitte ikken. Uitgaansgelegenheden ook. Met sterke lokale en inter- tionale merken en zeven caféformules voorziet Heineken lia in die behoefte. We bieden omgevingen waar consumenten fcht iets beleven en waar ze ook graag gezien worden. Zo is et afgelopen jaar het Heineken jammin' Music Beer Station in Milaan geopend. De eigenaar had daar al een disco en zocht een fanchiseformule om een kosmopolitischer publiek te trekken, tarnen met architecten maakten we het nieuwe ontwerp, we (chakelden een muziekagentschap in en het personeel kreeg feen speciale training. Heineken adviseert bij de organisatie van toncerten en verzorgt de promotie. De inmiddels 250 themacafés in Italië intensiveren door deze aanpak de beleving van onze merken en verhogen daarmee de waarde ervan."

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Jaarverslagen | 1998 | | pagina 39