mstel's amsterdam Heeren van Amstel united sites of amstel [jj (gj) José Evers (34) geeft leiding aan de afdeling Interactieve Marketing die als taak heeft inzicht te geven in de kansen maar ook mogelijke bedrei gingen van nieuwe media als internet. Eerder was Evers International Advertising Manager Amstel en daarvoor werkte hij zeven jaar in de reclamewereld voor grote internationale merken. Hij is afgestudeerd aan de heao in 139 the old Moulin Rouge Theatre burnt out. The iding was completely re-fitted and opened as Heeren an Amstet. The tasteful new interior includes ancient :handeliers and an old station clock look down over ntings of the 'Loids of the Amstel* (and one Lady). Live music every evening is enjoyed by a mixture of students and people who work in the area if'add to scrapboi Real Inhabitant* show you their city J 11 I ir://WWW.AM»l tL.PIL j José Evers; "De enorme groei van internet geeft ons de mogelijkheid om steeds meer direct en interactiefin contact te komen met de consument. Maar dat contact ontstaat pas als hij of zij besluit met jou contact te leggen, want op internet zit de consument aan het stuur. Je moet dus iets bieden wat de mensen interesseert. Onderwerpen die aansluiten op hun belevingswereld. Daarom staan op de nieuwe site van Amstel voetbal en Amsterdam centraal, twee onderwerpen die zowel de consument aanspreken als het merk versterken. Op de site vind je alle mogelijke informatie over de UEFA Champions League, je kunt je persoonlijke gids voor Amsterdam samen stellen, lid worden van de virtuele Amsterdam gemeenschap, zelf tips op de site zetten, enzovoort. Zo ontmoeten liefhebbers van Amsterdam elkaar via de Amstel site. Dat brengt de waarden van Amstel - Friendship, Fun en Freedom - tot uitdrukking en versterkt de relatie die consumenten met het merk hebben." souvenir shop] Leontiorïpi ■■Koe ie wij

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Jaarverslagen | 1998 | | pagina 32