f ÜHii Majella McCarthy: "Call centres voorzien in direct, interactief contact met je klanten en helpen een relatie op te bouwen en te onderhouden. Veel werkmaatschappijen van Heineken hebben dan ook een gratis consumentenlijn. In tegenstelling tot verreweg de meeste landen, wordt in Ierland 90% van het bier in de horeca gedronken. De relatie met de consument verloopt in ons land dus vooral via de café-eigenaar. Daarom hebben we alle contacten met café-eigenaren gestroomlijnd via onze vertegen woordigers en het call centre. De vertegenwoordiger bezoekt het bedrijf regelmatig en ondersteunt de eigenaar bij de ontwikkeling van zijn zaak. Voor orders en andere onder steuning beft de eigenaar het call centre, of wij bellen hem. Is er bijvoorbeeld een bierpomp kapot, dan garanderen wij dat die binnen vier uur na het telefoontje is gerepareerd. Eén op één communicatie die de klantenservice vergroot en de relatie versterkt." ISISÜS

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Jaarverslagen | 1998 | | pagina 27