I H (I Edward Coh: "De sleutel bij merkcommunicatie is de relatie tussen merk, consument en handel. Evenementen waar Heineken letterlijk als gastheer optreedt zijn een instrument om die relatie te verdiepen. Bij de Heineken Challenger bijvoorbeeld, het ATP «tennistoernooi afgelopen jaar in Ho-Chi-Minhstad, ontvingen (onze promotiemedewerkers de gasten op een voorontvangst (met live muziek, spelmogelijkheden, merchandising, enzovoort. Tussen de wedstrijden door was er volop amusement en na afloop verschillende feesten. Zo ontvangt Heineken alleen al in Azië jaarlijks honderdduizenden gasten. Altijd rondom muziek en sport, want die overbruggen de grenzen tussen mensen en «naties. Via de traditionele massamedia, acties op de winkelvloer en andere promoties betrekken we er nog eens miljoenen mensen (bij. Zo brengen onze merken vermaak van wereldklasse. Bij de «Heineken Challenger speelde de internationale tennistop zelfs voor het eerst sinds 1975 weer in Vietnam. Een merk dat zoiets mogelijk maakt, betekent voor de consument meer dan zomaar 'een biertje." Edward Coh (29) is i 1 het verslagjaar benoemd tct International Brand Managtr Heineken voor Azië. Daarvoc r was hij marketing managf r in Vietnam. Hij startte zij 1 loopbaan direct na zij 1 afstuderen in 1992 bij Asi i Pacific Breweries. Go 1 studeerde Business Finance^ Marketing aan de Nation, I University van Singaport

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Jaarverslagen | 1998 | | pagina 22