AMSTE AMSTEL In Burundi brengt onze brouwerij Brarudi de biermerken Atnstel en Primus op de markt. Mogelijkheden voor reclame zijn in Burundi beperkt vergeleken met de westerse wereld. Burundi s Opbrengst verkopen Afrika in miljoenen guldens FEVRIER M 1 2 3 4 1 2 56789 10 11'7° 12 13 14 16 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 AOUT MER JEU VEN SAM DIM 1 2 3 4 5 9 10 11 12 7 18 19 26 9 25 26 31 Televisiereclame is nog niet NOVEMBR mogelijk en er zijn weinig gedrukte media. Brarudi bes 1 2 om in de open lucht en op de plaats van verkoop de aandacht 19 20 21 22 23 op het merk Amstel te vestiget 26 27 28 29 30 Daarvoor werden billboards en kalenders ontwikkeld, waarbi ^'CEMBRI na(jruk wordt gelegd op de verschillende consumptie momenten van Amstel: rond hel zwembad, in een bar, een restaurant en tijdens een tuinfeest. Alles met de slogan: Plaisir raffiné, plaisir partage 5 6 7 8 9 12 13 14 15 16 VEN 32

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Jaarverslagen | 1990 | | pagina 40