Evita wordt alsmaar bekender m** Nieuwe beursstand trekt belangstelling m Evita koffielikeur mag zich verheugen in een alsmaar stijgende merkbe kendheid. En in de donkere winter maanden - dé periode bij uitstek om roman tische momenten met Evita langer te laten duren - wordt daar door extra reclame inspanningen nog een schepje bovenop gedaan. Zo verschijnt de tv-commercial in die periode zo'n twintig maal op het scherm. En dat wordt verder ondersteund door een campagne in enkele landelijke ochtendbladen én in een aantal veelgelezen damesbladen. De slijters in Nederland heb ben een aanbieding gekregen die bestaat uit een vergoeding voor de advertenties die zij plaatsen om Evita - inmiddels het tweede merk in Nederland - een nog gro tere bekendheid te geven. De hoge slijters marge die Evita biedt alsmede de aantrek kelijke prijsstelling van dit produkt - de con sumentenprijs ligt ewen stuk lager dan die van de marktleider in dit segment - dragen er verder toe bij dat de spreiding verder wordt geoptimaliseerd. ROMANTISCHE MOMENTEN DUREN LANGER MET EVITA KOFFIELIKEUR. p de in de Amsterdamse RAI ge- houden Wijn Gedistilleerdbeurs oogstte de Gedistilleerd enW'ijngroep Nederland een enorme belangstelling met de nieuwe stand. Dat leverde een aantal bezoekers op, dat de score op voorgaande beurzen flink overtrof. Zeker niet onbe langrijk is te vermelden dat ook het aantal orders dat werd geboekt een stijgende lijn vertoonde. Afnemers die een gevarieerd pakket bestelden ontvingen als beurspre- mie een fraaie autogids. Allerlei produkten van de GWN stonden aan de buitenzijde Van de stand opgesteld, terwijl aan de ruime binnenzijde de bijbehorende infor matie op overzichtelijke wijze was aange bracht. De opname van Bacardi rums in het GWN-pakket was op deze beurs nog niet zichtbaar, maar de geruchtenmachine daar omtrent draaide op volle toeren! i-JT

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1985 | | pagina 9