Doe de repsi rroc Laat uw smaak beslissen PEPSICOU Dit zijn dan alle Pepsi-Cola teams die door Nederland reizen om het publiek met de Pepsi Proef te laten kennismaken. Rechts het Pepsi Para Team en op de voorgrond het nieuwe springkussen voor de allerkleinsten. Deze maand zullen de promotie-teams aanwezig zijn op de bou levard in Scheveningen, bij de Grachtenloop in Amsterdam, bij het Pinkpopfestival in Geleen en een aantal grote braderieën. Zomerpromotie Pepsi-Cola gaat de zomer in met een con sumentenactie onder het motto: 'Be leef met je favoriete Nederlander de dag van je leven'. Iedereen heeft wel een favo riete Nederlander, waarmee hij of zij best een dag op stap zou willen. Bijvoorbeeld: de platenstudio in met Peter Koelewijn, met Chriet Titulaer naar Cape Canaveral, een dagje op stap met Patty Brard of racen met Jan Lammers. Immers evenals bij de Pepsi Proef geldt: 'Laat je eigen smaak beslissen'. Om de dag van hun leven met de persoon lijkheid van hun keuze te winnen moeten de consumenten vijf doppen sparen plus in maximaal 150 woorden vertellen met wie ze op stap zouden willen, waarheen en hoe ze deze dag samen willen doorbrengen. Een deskundige jury beoordeelt de inzen dingen. De drie origineelste inzenders zul len hun wens in vervulling zien gaanDaar naast zijn er nog 500 leuke tweede prijzen te winnen. De zomeractie zal ondersteund worden door een twintigtal radio-commercials, opvallend winkelmateriaal en actie-labels op de Pepsi-Cola flessen. 9

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1984 | | pagina 9