Joy nodigt uit GRAÏÏSIOLfUKf UITNODIG NGSKAAlïïf N VflN JOY. Joy doet zowel de handel als de consu ment een aanbod. De detaillist die deze maand namelijk vijf kratten Joy bestelt ontvangt er daarvan één gratis. Tegelijker tijd krijgt men hierbij een insteekkaart met 50 sets kaarten. Die kaarten zijn voor de consument. Elke set bevat 10 uitnodigings kaarten voor een kinderpartijtje. Vanaf eind mei tot eind juni kunnen de klanten gratis zo'n set meenemen. Wanneer de voorraad in de winkel op is, leest de koper van een fles Joy op het speciale actie-etiket hoe de kaarten besteld kunnen worden. - 19 Ijjssa WSI-COLA': frCOL* l^ËPSI iyal CV> shan2»«- Vrumona brengt nu een deel van haar frisdranken-assortiment in een eenmalige verpakking. Het zijn 7UpRoyal Club ShandySisi Sinas en Pepsi-Cola die in een 25 cl plastishield flesje op de markt worden gebracht. De flesjes zijn per 6 geclusterd in een zogenaamd 'contourpack' Voor 7Up bestond deze monoverpakking al en de ervaring leert dat vooral in de vakantieperiode de flesjes gretig aftrek vinden. Immers: ze zijn licht in gewicht, door het gebruikte materiaal blijft de inhoud langer koel, ze zijn makkelijk te openen en te sluiten door een schroefdop en er hoeft geen statiegeld voor betaald te worden. Het materiaal (polyestherschuim) dat zowel voor de flesjes als voor het contourpack wordt gebruikt, wordt volledig afgebroken. 10

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1984 | | pagina 10