winkelvoorraad plus twee weken omzet. ONDERSTEUNING Om deze promotie te ondersteunen is er een speciale display krathuls ontworpen. Deze huls heeft de maat van ruim drie op elkaar gestapelde kratten. Al naar gelang de hoeveelheid te plaatsen minikratjes worden er eerst een of twee kratten in ge plaatst daarboven worden de minikratjes gezet. Op de doos wordt een insteekkaart geplaatst. Dan is er een showdoos voor op de toonbank, een hangkaart en een raam biljet. Vooraf wordt de handel een mailing toegezonden waarin wordt ver meld wat de promotie inhoudt, hoe de distributie wordt geregeld en wanneer het bezoek door de vertegenwoordiger zal plaatsvinden. De actie start 21 maart in Groningen, Drente en Noord-Holland. De rest van de provincies volgt in de weken daarna. De vertegenwoordigers bezoeken een groot aantal winkels waar de premiums worden afgeleverd. Boven dien krijgen adressen die niet bezocht worden, mailing en premiums toegezon den. De promotie wordt ondersteund door advertenties in de regionale dagbladen. De advertenties worden geplaatst direct na het bezoek van de vertegenwoordiger in het betreffende gebied. Zoals bekend wordt elk jaar in april in Zuid-Limburg de Amstel Gold Race verreden. Dit jaar is dat op zaterdag 23 april. Tijdens deze Amstelactie wordt hier op in gespeeld door voor Zuid-Lim burg het minikratjes met Amstel Gold Race-viltjes te vullen en een foldertje bij te sluiten waarin ge gevens over deze klassieker wor den vermeld. Voor de winkeliers zijn er speciale raambiljetten en hangkaarten. AMSTEL ^XSTt,

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1983 | | pagina 9