Ecu goed middel voor merken presentatie msmss GLAZEN- EN ASBAKKENASSORTIMENT souRcy De horeca-ondernemer kiest bij voorkeur voor bekende en vertrouwde merken, omdat dat de reputatie van zijn zaak ten goede komt. Vrumona vindt dat dit ook geldt voor frisdranken en vruchtesappen. Tevens heeft hij er belang bij zijn gasten duidelijk te maken wélke merken hij voert. Glazen en asbakken vervullen daarbij een niet te onderschatten functie. Het is duidelijk, dat een horeca-onderne mer onmogelijk alle merken en produkten die hij voert optimaal kan pouseren. Is hij sterk afhankelijk van zijn bierafzet, dan zal de presentatie van het door hem gevoerde biermerk de boventoon voeren. Horeca- ondernemingen waar de afzet van frisdran ken en vruchtesappen bepalend is voor de omzet, zijn zelfs relatief gering in aantal. Vanuit die filosofie heeft Vrumona beslo ten meer aandacht te schenken aan het se lecteren van "reclame-artikelen" met een duidelijke gebruikswaarde, waarmee de horeca-ondernemer in ieder geval duidelijk maakt, welke frisdranken en vruchtesap pen hij zijn gasten serveert. Glazen en asbakken zijn daar een goed voorbeeld van. Op grond van de ervaringen in het verleden is voor Vrumona een assortiment samenge steld, dat optimaal inspeelt op de behoeften van de horeca-ondernemer. U vindt het af gebeeld op de foto's. Volledigheidshalve dient te worden ver meld, dat Vrumona nog meer artikelen brengt om haar merken te presenteren: pa rasols, vlaggen, dienbladen, binnenlicht- bakken, klokken enz. Informatie over deze artikelen en hun prij zen kan bij de afdeling verkoop binnen dienst van Vrumona B.V. te Bunnik wor den gevraagd. Telefoon: 03405-89 11. 8 RoysalClub SHANDY duD If-yoJI

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1982 | | pagina 8