POSITIEVE REACTIES OP VERNIEUWDE PARADISI Sinds de introductie van de vernieuwde Paradisi, medio april, zijn de reacties zeer positief. Zo - wel handel als consument hebben enthousiast gereageerd op de nieuwe fles en het uitgebreide promotionele programma dat in het voorjaar en de zomer van 1982 rond deze exotische drank wordt gevoerd. De Paradisi promotie-dames zijn op vele evenementen actief. Zo is een stand ge bouwd op de Pasar Malam die van 18 tot en met 27 juni in de Houtrusthallen in Den Haag werd gehouden. Maar ook op vele tientallen braderieën zal Paradisi worden uitgeschonken. Daarnaast wordt in de zo mermaanden juni, juli en augustus op alle campings en vakantiecentra in Nederland geafficheerd met Paradisi grapefruit cock tail. De G.W.N. heeft voor deze reclame- vorm gekozen omdat in deze maanden een groot deel van de Nederlandse bevolking op vakantie gaat. In tegenstelling tot voor gaande jaren is dit jaar voor zeer velen het eigen land de vakantiebestemming. Op de ze wijze zullen dan ook honderdduizenden consumenten tijdens deze maanden ge confronteerd worden met Paradisi. Voorts, zoals ook in het vorige nummer al beschreven, zijn er bijna iedere dag op Hil versum 3 commercials te horen met het nieuwe thema 'Zoek de koelte van Para disi'. ggglïïyDg??*; 6

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1982 | | pagina 6