m De tijdschriftencampagne. Veel verschillende advertenties, die ieder op hun eigen manier iets toevoegen aan het bestaande beeld van Heineken. Soms door het goudgele Heineken Bier letterlijk de hoofdrol te laten spelen. Soms door aardige situaties waarbij Heineken betrokken is, op een speelse wijze in beeld te brengen. Dus een campagne, een marktleider waardig. •Een campagne voor het merk dat in ons land bepalend is voor de beleving van bier. De advertenties gaan afwisselend en hoogfrequent verschijnen in een brede reeks van bladen, zoals o.a. Panorama, Doe Het Zelf, Zero, Vrij Nederland, De Haagse Post, Elseviers Magazine. Deze zullen ten minste 24 keer (2 x per maand) gezien worden door 94% van die consumenten welke wij willen bereiken. De grote mate van variatie in de adver tenties zorgt dat de campagne fris en verrassend blijft. Men zal niet gauw doorbladeren met het gevoel van „die heb ik al gezien". I „Als Ome Jan vanavond maar niet over politiek begint." Heerlijk, helder Heineken. 10

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1981 | | pagina 10