Amstel, als nationaal kwaliteitsmerk, start op 23 maart met een nationale promotie die een vervolg is op de actie van vorig jaar. Bij aankoop van iedere krat of tray Amstel bier ontvangt de consument een fijn Aanstel glas gratis. Dit aanbod geldt zowel voor Amstel bier in pijpjes en halve liters als in eenmalige flessen en in blik. Omstel AMSTEL 'AMSTEL Omstel AMSTEL Tijdens de landelijke promotie van het vorige jaar hebben 1.000.000 van deze glazen hun weg naar de consument gevonden. Voor de handel is deze actie een grote stimulans voor de bieromzet gebleken. Vanwege het enthousiasme van zowel handel als consument heeft Amstel besloten deze actie te herhalen. Wilt u ook dit jaar deze stimulans voor de omzet ten volle benutten, zorgt u er dan voor genoeg Amstel bier in huis te hebben om uw klanten optimaal te kunnen beleveren. De actie loopt zolang de voorraad strekt en is gebaseerd op drie weken omzet in Amstel bier. De glazen zijn verpakt in aantrekkelijke displaydozen van 12 of 48 stuks. Elk Amstel glas is weer apart verpakt in een mooi, stevig doosje. Om ruchtbaarheid aan de actie te ge ven zal in alle landelijke ochtend- en avondbladen en in 25 regionale dagbladen twee maal een advertentie worden geplaatst. Hiermee bereikt Amstel 70% van alle meerderjarige Nederlanders twee maal. In de winkel kan de detaillist zelf de aandacht van de klanten op Amstel vestigen door iets bijzonders te doen met het be schikbare display-materiaal (opval lende hangkaarten en raambiljetten) of met de display-dozen zelf. Door enthousiast op deze actie in te haken kan men de trouwe Amstel klant eens verrassen en bovendien nieuwe Amstel kopers in de winkel halen. 14 PROOST: EEN GLAS BIJ EEN KRAT AMSTEL /-\ ii z-s Een glas bij een krat. AMSIU Een gratis glas bij een U rat Amstel Bier.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1981 | | pagina 14