Traditiegetrouw heeft B3 in december weer een aantrekkelijke kerstactie gelanceerd. Bij 8 kratten B3 in kleine fles, verdeeld over minstens 3 smaken, kreeg de horeca-on- dernemer een fraaie doos met 20 kleurige kerstballen en een kerstboompiek cadeau. December behoort tot de topmaanden voor vruchtensappen. B3, veruit het grootste vruchtensapmerk in de horecasector, heeft deze gelegenheid aangegrepen de horeca ondernemer wederom te verrassen met een hulpmiddel waarmee hij de feestelijke sfeer in zijn zaak kon verhogen. Ditmaal is gekozen voor een fraaie doos met 20 kleurige kerstballen en een kerst boompiek. B3, HET GROOTSTE VRUCHTENSAPMERK IN DE HORECASECTOR Met een aandeel van rond 40% is B3 ver uit het grootste vruchtensappenmerk in de horecasector. De kwaliteit van B3 is daar niet vreemd aan. Maar ook de sterke on dersteuning van het merk speelt een be langrijke rol. Het kleine flessen-assortiment van B3 om vat B3 jus d'orange 0,125 1., B3 tomaten- sap0,125 1., B3 tomatensapgekruid0,125 1. en B3 appelsap 0,2 1., dus alle smaken die voor de horeca-ondernemer van be lang zijn. De kleine fles is bovendien de horeca-ver- pakking bij uitstek. De consument vindt het namelijk prettig als hij kan zien welk merk hem geserveerd wordt. Dat staat ge woon attenter en royaler. Zoals bekend wordt deze boodschap inten sief uitgedragen via een campagne in Mis- set's Horeca, die het hele jaar door om de twee weken wordt geplaatst Deze campagne, gecombineerd met een actie-programma waarvan de B3 kerst actie een onderdeel vormt, heeft ertoe ge leid dat de kleine flessenomzet duidelijk op peil blijft. Ook voor de drankengroot handel is dat een interessante zaak, gezien het hoge rendement op deze verpakking. 15 KHtSIBAUIN BI) B3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1980 | | pagina 15