n|euiiJ5ailerlei fit -tJB S3 Q VRUMONA WEDEROM ONDERSCHEIDEN MET DE SEVEN-UP QUALITY-AWARD (1) Voor de 6e maal sinds sep tember 1961het jaar waarin Vrumona is begonnen met het bottelen van 7Up, heeft Seven-Up Vrumona onder scheiden met de Quality Award. De Seven-Up Quality Award is een beloning voor het hand haven van een uitzonderlijk hoge kwaliteit in een bepaald jaar. De kwaliteitsnormen liggen hierbij zeer hoog. Er zijn dan ook maar weinig bottelaars die er in slagen deze normen ruim te over schrijden. Juist daarom wordt er aan de onderscheiding zo'n hoge waarde toegekend. De Seven-Up Quality Award wordt verleend op basis van een puntensysteem. Enkele malen per jaar contro leert Seven-Up de fabrieks- installaties en de werkwijze van iedere bottelaar. Tevens worden er geregeld monsters in winkels gekocht. Boven dien telt ook de kwaliteit van de monsters die iedere botte laar regelmatig naar het centrale Seven-Up laborato rium in Dublin, Ierland moet sturen, voor de beoordeling ter dege mee. Juist vooreen grote bottelaar als Vrumona is deze Award een bijzondere onderschei ding. Want hoe groter het ge produceerde volume, hoe moeilijker het is aan de hoge eisen van Seven-Up te vol doen. Ing. H. Focke (links). Regional Technical Managervan Seven-Up, overhandigt de Seven-Up Quality Award aan de heer L.A.Ch.Rottier, bedrijfsleider van Vrumona. SEVEN-UP SPEELT MEE IN DE EUROPA-CUP (2) Nu de Europa-cup finales in Brussel en Madrid voor de deur staan, start Seven-Up een consumentenpromotie waarbij dit voetbal-spectakel centraal staat. De consumenten krijgen de kans om trips voor twee per sonen naar deze finale-wed- strijden te winnen, inclusief de verblijfskosten in één van deze twee hoofdsteden. De Seven-Up wedstrijdfol ders, die in de winkels te verkrijgen zijn, vertellen alles over deze sportieve promotie. Ook de achteretiketten op de literflessen geven de benodig de informatie om mee te kunnen doen aan de Seven- Up Europa-cup-promotie. Uitgebreid winkelmateriaal ondersteunt deze actie op de plaats van verkoop. ■MA tor Deze promotie sluit aan bij de sportieve Seven-Up campag ne op radio, televisie, in ge- illustreerde bladen en in de bioscoop. Honderdste SRV-BUURTWINKEL GEOPEND (3+4) 12 december was een feestelijke dag voor de familie van Zanten in 's Gravenzande: op die datum openden zij hun SRV-buurtwinkel. Deze opening kreeg een extra fees telijk karakter omdat de SRV- organisatie er een mijlpaal mee bereikte; het was de honderdste buurtwinkel. De heer Van Zanten rijdt al acht jaar met een SRV- wagen. Twee jaar geleden startte hij met een kruideniers zaak. Omdat zowel zijn vrouw als zijn twee zoons en dochter in het familiebedrijf werken, is het voor hem mogelijk naast zijn winkel Sföj 26

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1980 | | pagina 26