In september jl. is in Distrifood, Food Magazine, Levensmiddelenmarkt en Zuivelkoe- rier een nieuwe advertentiecampagne voor Royal Club Shandy van start gegaan. Deze is, mede omdat er inmiddels nieuwe shandies naar de gunst van de consument zijn gaan dingen, duidelijk indringender van aard dan de oude. DE FEITEN SPREKEN De argumenten die voor Royal Club Shan dy worden gehanteerd, zijn ijzersterk. Im mers, de handelsmarge op kleine flessen is op zich al hoger dan die op literflessen. Royal Club Shandy heeft voorts overdui delijk bewezen een trekker van de eerste orde te zijn. In het afgelopen jaar is de om zet per verhandelende winkel verdrievou digd! Steeds meer consumenten kopen Royal Club Shandy bij hele kratten tegelijk. De ze ontwikkeling wordt door Vrumona ex tra ondersteund door de consument regel matig een aantrekkelijk cadeau (bijvoor beeld een gratis Royal Club Shandy glas) te geven bij aankoop van een krat ineens. Ook de presentatie van Royal Club Shandy in de winkel krijgt veel aandacht. Dankzij verzorgd displaymateriaal kan de consument er feitelijk niet meer omheen. Tel daarbij de forse reclamesteun via tele visie, radio en tijdschriften, en het is dui delijk waarom Royal Club Shandy een onmisbaar onderdeel van ieder frisdran kenassortiment is geworden. RoyalOu Dankzij verzorgd displaymateriaal komt Royal Club in de winkel optimaal tot z n recht Pffessssst.. al eens. -j geproefd al eens, geproefd NIEUWE VAKBLADADVERTENTIES VOOR ROYAL CLUB SHANDY SHAM* DE ECHTE SHANDY HERKEN JE AAN DIE KLEINE FLESJES DIE ZE MET KRATTEN TEGELIJK KOPEN. De echte Shandy herken jc direct aan die kleine 7 flesjes, die nu al voor 20% met hele kratten tegelijk de kassa passeren. Hele kratten Shandy die l»ij het afhandelen van te retouren nóg makkelijker zijn dan u al van Vru mona lFy-i gewend bent Royal Club Shandy De snelst groeiende V. rri.sdr.ink. Onmisbaar in uw assortiment. ROYAL CLUB SHANDY. DE ECHTE. t DE ECHTE SHANDY HERKEN JE AAN DE MENSEN DIE ER REGELMATIG VOOR TERUGKOMEN. De echte Shandy herken je direct aan de brede schare kenners, die steevast cn steeds vaker hun voorraad kleine Hesjes komen aanvullen. Dat is dan ook de Shandv, die voortdurend begeleid wordt door royale en opvallende reclamecampagnes in tijd schriften en i>n radio en TV. Royal Club Shandy. De snelst groeiende frisdrank Onmisbaar in uw assortiment ROYAL CLUB SHANDY. DE ECHTE. KoyalC lub SHANDY RoyjIOub SHANDV ftoyilCMi SHANDY feiyrfru. SHANDY Royal Club 1 SHANDY tSMP Royal Club SHANDY WÊÈÊ Royal Oub pp SHANDY RoyalClub 1 SHANDY' RoyalClub 1 SHANDY 19

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 19