Met de introductie van Paradisi, het nieuwe exotische drankje, heeft de G.W.N. mid den in de roos geschoten. Dat blijkt uit de vele enthousiaste reacties, die wij van zowel de handel als de consument hebben ontvangen. In deze tijd bestaat er een duidelijke be hoefte aan variatie in de samenstelling van het drankenpakket; Paradisi is hier een on derdeel van. De G.W.N.-vertegenwoordigers hebben vele slijters Paradisi gekoeld laten proe ven. Dit in navolging van de eerste kennis making met Paradisi op de afgelopen Slij tersvakbeurs, begin september. Bijna una niem is men van mening dat dit drankje voor de consument vele mogelijkheden biedt om te mixen of om puur met ijs te drinken en dat het qua smaak zeker zal aanspreken. Aan deze acceptatie draagt de fraaie verpakking eveneens het nodige bij. De talrijke, in samenwerking met de ver tegenwoordigers door slijters opgezette, uitschenkpunten op plaatselijke braderieën en festiviteiten duiden eveneens op het vertrouwen dat de handel en de slijters in Paradisi hebben. Vele Nederlanders maken op deze prettige manier kennis met dit nieuwe exotische drankje. MARGE De zich nu al gunstig aftekende omzetont wikkeling van Paradisi is zowel voor groothandel als slijter uiterst aantrekke lijk; Paradisi kent immers een uitstekende marge De activiteiten rond Paradisi waren nooit zo goed tot z'n recht gekomen indien geen sprake geweest was van een optimale sa menwerking tussen producent, groothan del en slijter. Een samenwerking, die nu reeds zijn vruchten afwerpt en die een uit stekende basis vormt om de toekomst van Paradisi met vertrouwen tegemoet te zien! PARADISI OOK IN DE HORECA Gezien de positieve ontwikkelingen op de thuisverbruikmarkt, zal Paradisi eveneens in de horeca worden geïntroduceerd en wel op de Horecava, die van 7 tot en met 10 januari 1980 in de RAI gehouden zal worden. In een sfeervol aangeklede stand zal Paradisi daar dan zowel puur als ge- mixed met tonic geproefd kunnen worden. Horeca-branchegenoten kunnen in een exotische omgeving kennis maken met dit nieuwe drankje en uitgebreid geïnfor meerd worden over de wijze waarop Para disi aan de klant geserveerd kan worden. Qua marge is Paradisi eveneens aantrek kelijk voor de horeca-ondernemer. De in troductie zal hier ondersteund worden door een glazenactie. Bij afname van een fles Paradisi ontvangt men een speciaal ontworpen glas. Er staat dus niets meer in de weg om Para disi ook in de horeca tot een succes te ma ken. 18 PARAM SCHOT IN DE ROOS SERVE ON ICC

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 18