f ffi^PE'FRLIT LIQJjFjrj^ Begin september, zo 'n twee weken voor geïntroduceerd. de officiële opening van de nieuwe dis- De introductie vond plaats op de jongste tilleerderij en graanalcoholbranderij in Slijtersvakbeurs (2 en 3 september) in Zoetermeer, is een nieuwe, verrukke- een feestelijk aangeklede stand. De lijke drank op de Nederlandse markt naam van dit drankje luidt: ,,Paradisi". VOOR NI PRODUCED Exotische telg van de Gedistilleerd en Wijngroep Nadat het besluit was genomen over te gaan tot de introductie van Paradisi, is de afgelopen maanden koortsachtig gewerkt om Paradisi nog op de Slijters vakbeurs te kunnen presenteren. Dat is gelukt en het resultaat mag er zijn! Paradisi, wat is dat? Paradisi is een exotische drank, bereid op basis van natuurlijk grapefruitsap, met een alcoholpercentage van 25 pro cent.Paradisi is uitstekend van smaak en dient gekoeld, of liefst met ijs ge dronken te worden bij voorkeur in het speciaal ontworpen Paradisi glas! Daarnaast is Paradisi uitermate geschikt om met tonic of bronwater gemixed te worden. Er zijn dus moge lijkheden genoeg om van dit gezellige drankje te genieten. Paradisi kan op al lerlei tijdstippen aan allerlei verschil lende typen mensen geserveerd wor den. Waarom heeft de GWN Paradisi geïntroduceerd? Sinds een aantal jaren is er bij de ge distilleerd consument een steeds snel ler wisselend smaakpatroon waar te nemen. Als belangrijkste oorzaak geldt de toenemende „modebewustheid" van de Nederlandse consument op gedistil leerd gebied. Die modebewustheid krijgt met name zijn beslag in het pro beren van bijzondere drankjes, die meestal nogal buitenlands aandoen en een kleurrijk uiterlijk vertonen. Drank jes, die ook vaak in royaal versierde glazen (met schijfjes citroen en/of si naasappel, ijsblokjes en dergelijke) worden geserveerd. En, in samenhang met het bovenstaan de, er heeft een duidelijke uitbreiding in gebruiksvormen (onder meer mix-dran ken) van gedistilleerd plaatsgevonden. Bovendien is het zo, dat steeds meer mensen naar het buitenland gaan, waardoor zij in aanraking komen met de meest uiteenlopende drankjes. De in troductie van een drankje op de Neder landse markt, dat duidelijk op deze ont wikkelingen inspeelt, maakt een hele goede kans van slagen. De Duitse consument is al veel eerder „modebewust" geworden. Nadat eerst Bourbon een golfbeweging in het afzet- patroon had veroorzaakt, zorgde Apfel- korn vrijwel onmiddellijk voor een nieu we „hausse". Dit jaar ontwikkelen de 4

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 4