loth T\ ^ÈÊm vmmmm A. van der Heijde van Heineken (links) in ge sprek met Van Oiffen. plannen in voorbereiding. Een van die plannen is uitgewerkt in samenwerking met HeinekenHet is wat we noemen een tailor made promotie. In het kader van de Wereldkampioenschappen Wielrennen, die dit jaar in Nederland worden gehou den, zal SRV, exclusief voor de levens middelenbranche, zowel de voorver koop als de bekendheid van het evene ment helpen stimuleren. Toen Heineken contact met ons opnam, om onze interesse te peilen voor deze exclusieve verkooppromotie, werd er bij ons direct positief gereageerd. Onze reclamecommissie was meteen akkoord en zo kon al heel snel met de uitwerking van het Heineken voorstel worden be gonnen, zegt de heer Van Olffen. Reclamemateriaal Hij gaat verder: ,,lk vond het een plezie rige ervaring om activiteiten rond zo'n groot evenement samen met de mede werkers van Heineken voor te bereiden. Heineken heeft alle voor de vervaardi ging van reclamemateriaal en -folders benodigde werktekeningen kant en klaar aangeleverd en verzorgt boven dien op nationaal niveau de affichering op aanplakzuilen in het hele land, start en finishdoeken bij de wedstrijden en de verspreiding van vele miljoenen biervilt jes in horecabedrijven. Dit alles met het voor deze actie speciaal ontwikkelde WK'79 embleem, dat door SRV binnen de thuisverbruikmarkt exclusief gebruikt wordt in alle folderplaatsingen rond de actie (totaal acht weken) met een oplage van 4,5 miljoen folders en op het point of sale materiaal zoals wagenbordraambil-

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 9