De totstandkoming van i Marcel: Hè Bas, wat heb je daar? Bas: Snor. Marcel: Leuk hoor, maar wat drink je daar? Bas: Snor. Marcel: Erg leuk, maar hoe smaakt 't? Bas: Nou, snor. Marcel: mmm... lekker, hoe heet "t? beiden: oh, Snor. zang: Fris met schuim erop. Dat smaakt snor. De openingsscène wordt gefilmd, ledereen klaarCamera klaar? Draaien! Januari 1979 Na vele maanden van onderzoek en ontwikkeling valt de definitieve beslis sing: Snor wordt met ingang van 1 juni 1979 bij de consument geïntroduceerd. Het reclamebureau Young Rubicam- Koster begint met de ontwikkeling van de introductiecampagne. Medio februari 1979 Bureau presenteert het introductieplan in ruwe vorm aan Vrumona. Het idee twee jongens, Marcel en Bas, tot vrolijke „dragers" van deze campagne te maken wordt enthousiast ontvangen. Begin maart 1979 De teksten en ideeën voor drie tv-films worden goedgekeurd. De bekende ci neast Frans Weisz wordt aangetrokken om de films te maken. Hij doet dat graag. Spoed is nu echter geboden, want begin april moeten de opnamen worden gemaakt. Koortsachtig worden de voorbereidingen getroffen. Rekwi sieten moeten worden uitgezocht, kle ding moet worden gekozen en gemaakt. Het hoe en wat van deze produktie moet exact worden vastgelegd, teneinde in de studio niet voor problemen te komen,

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 12