De eerste echte frisdrank voor kinderen Bas heel Nederland aan hun voeten krijgen met hun komische acts rond Snor. Marcel overtuigt Bas dat het schuim van Snor het leukste is, terwijl Bas de smaak aan Marcel probeert te verkopen. Dat leidt natuurlijk tot komi sche verwarring, wat het thema ook zal zijn van de gehele campagne die voor Snor gemaakt is. Telkens komen ze weer tot de gelukkige conclusie: Fris met schuim erop. Dat smaakt snor. Samen met Snor staan ze voor het voet licht in vele commercials en adverten ties. Het produkt leent zich uitstekend voor een vrolijke en speelse communi catie, die geheel past in de beleving van kinderen die graag groot willen zijn. Grootse introductie en reclame-on dersteuning De introductie van deze door Vrumona uitgebrachte frisdrank zal breed onder steund worden met opvallende intro ductie-acties en intensieve reclame campagnes. De gehele Snor campagne zal meer dan zeven maanden in beslag nemen vanaf eind mei. Snor wordt ge doopt met paginagrote introductie-ad vertenties in de ochtendbladen. Daar naast zal voor de nieuwe Snor ook in dagbladen, weekbladen en in kinder- en tienertijdschriften zeer frequent gead verteerd worden. Een overtuigend reclamepakket, waar aan veel radio- en tv-commercials na tuurlijk niet zullen ontbreken. Hetzitdus wel snor met Snor. Ook zal de handel regelmatig geïnfor meerd worden door middel van adver tenties en actie-aanbiedingen, waarbij ter eerste kennismaking met de nieuwe Snor een aantrekkelijke introductiekor ting wordt gegeven. Maar de detaillist krijgt meer. Voor Snor werd opvallend winkelmateriaal ontwik keld als sterke stimulans op de plaats van verkoop. Maar wij zijn nog niet uit gepraat. Gedurende de zomermaanden zullen tal van activiteiten en evenemen ten rond Snor op touw worden gezet. Vooral op plaatsen waar vakantie ge vierd wordt zullen vele Nederlanders kennis maken met de nieuwe Snor. Het belooft 'n feest te worden met stickers, premiums en recreatiekranten; een in troductie van een werkelijk nieuw pro dukt dat wel eens geschiedenis zou kunnen gaan schrijven. Welkome aanvulling op het Vrumo na assortiment Vrumona heeft er alles aan gedaan om Snor tot een aantrekkelijk produkt te maken. Het is zorgvuldig getest op smaak, kleur, naam en etikettering. Er werd een uitgebreide introductiecam pagne ontwikkeld om handel en consu ment op originele wijze met Snor te confronteren. Er is zeker ruimte voor een nieuwe smaak, met name in de sector frisdranken voor kinderen. Er liggen dus volop kansen voor Snor.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 5