Daddy cool: 7UPin 1979. Uiterst Fris en Helder Nieuwe reclamecampagne in februari van start gegaan I love the sound of an ice-cold elass. Ook in 1978 is de omzet van 7UP weer gestegen. Maar in 1979 wil 7UP weder om een omzetstijging realiseren. Daar om is er in februari een nieuwe recla mecampagne van start gegaan. De re clamecampagne is bedoeld om 7UP zeer duidelijk het stempel mee te geven van een drank die fris is en helder en om te onderstrepen dat 7UP een A-merk is met een hoge kwaliteit en een interna tionaal merk. Hiermee wil 7UP duidelijk afstand ne men van alle andere frisdranken. Prak tisch alle beschikbare media van Ne derland worden ingeschakeld met een frequentie die veel hoger is dan in voor afgaande jaren. Dit zijn de media die ingeschakeld zijn: Posters op alle beschikbare plakplaat- sen in de maanden april, mei, juni en juli op alle campings Nationale dagbladen Jeugdbladen Donald Duck, Eppo en Ti na Popbladen Muziek Express, Muziekpa- rade, Popfoto, Rock Scene en Soul Ma chine Recreatiebladen Waterkampioen, Kam peer en Caravankampioen Familiebladen Panorama, Nieuwe Revu, Televizier en Avenue Vrouwenbladen Margriet en Viva Radio en televisie vanaf 1 augustus De advertenties zullen in kleur over een hele pagina verschijnen, ook in dagbla den. In de advertenties spelen 7UP en de verpakking (literfles, blik en kleine fles) een centrale rol. Met name de blik verpakking zal veel aandacht krijgen. Naast al deze media-inspanningen is een aantal verkoopbevorderende pro motionele acties gepland voor de blik verpakking, de literfles en de kleine fles. Deze acties zullen ondersteund worden met zeer functioneel winkelmateriaal. Met dit intensieve reclameprogramma ging 7UP het nieuwe jaar in. Een jaar dat 7UP misschien wel tot het grootste fris- drankenkenmerk van Nederland zal maken.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1979 | | pagina 19