Pm GEZELLIG BEZIG 3SSjj& SPROOKJES va: o<»: ^wedstrijd. iwaHekinderw. Met tekeningen van Eppo Doevi Verhalen,'n strip, veel meer plezier noe mee! watje winnen kunt staat opP3*)1"3 De Sisi Sprookjeskranten worden geleverd in dozen die precies in de krat passen, zodat ze gemakkelijk als onderdeel van een kratten- display kunnen worden geplaatst. De Sisi boeken zien er fraai verzorgd uit, het geen mede ten gunste werkt van het kwali teitsimage van het merk Sisi. Door middel van deze fraaie displaykaart wordt de Sisi boekenpromotie onder de aan dacht van de consument gebracht. In het vorige nummer van Tap en Schap vertelden wij u al, dat Sisi in november en december een Sisi sprookjeskrant zou gaan verspreiden via de winkeliers. Deze krant diende niet alleen als extra stimulans voor de sprookjesboeken actie, maar ook als aardige attentie om kinderen gezellig bezig te houden. Eén van de middelen daartoe was de sprookjeswedstrijd. De bedoeling hier van is, dat de kinderen zelf een sprookje schrijven of een sprookjesfiguur teke nen. Tot 15 januari 1979 kan worden in gezonden. De prijzenpot mag er zijn: 20 hoofdprijzen in de vorm van een NS-Gezinsdagkaart met vier attractie kaartjes voor populaire bestemmingen; 25 eerste prijzen, in de vorm van een sjoelbak; 0 40 indianententen als tweede prijs; 75 Sisi sprookjesboeken als derde prijs; 0 100 leuke Sisi T-shirts als vierde prijs. In totaal zijn er dus 260 prijzen, die zeker in de smaak zullen vallen. Dank zij deze actie blijken meer consu menten bereid wat meer te betalen voor hun sinas. Bovendien weet Sisi zich me de hierdoor duidelijk als A-merk onder de sinassen te handhaven. De resultaten van deze activiteiten zijn merkbaar: in 1978 is er duidelijk meer Sisi verkocht dan vorig jaar. 31

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 71