dmSTEL/KUTI FEESTPROmOTIE KLM ^jg AMSTïl- %MSTta De hoofdprijs: een volledig verzorgd koud buffet voor zestien personen, aangeboden door Amstel en KLM Party Service. Rond vijfenvijftigduizend inzendingen voor de Amstel/KLM Feestpromotie zijn door de jury bekeken en beoordeeld. Tijdens deze vijf maanden durende actie (juni t/m oktober) werden een voudige, gekke, bloemrijke en heel creatieve inzendingen ontvangen van Amsteldrinkers en -drinksters uit ons land, maar ook uit België, Duitsland en Zweden. Voor de jury iedere keer weer een hele opgave een dagelijkse selectie te maken en de prijswinnaars te bepa len. Hoe werd zo'n prijswinnaar benaderd en hoe waren de reacties op de gewonnen prijzen? De jury bepaalde tijdens een maandelijkse bijeenkomst uit een da gelijkse voor-selectie van 15 inzendin gen één hoofdprijswinnaar en drie troostprijswinnaars. Na afloop van een feest kwamen er vaak erg leuke reacties van prijswinnaars binnen. Ook het feit dat er tijdens het feest polaroidfoto's gemaakt zijn, die meteen klaar waren, sloeg goed aan: „De cadeautjes en foto's zijn een leuke herinnering aan de uren dat wij te gast waren in ons eigen huis..." Een grandioos feest dankzij de uitstekende bediening van de Amstel barman en de hostess van KLM". „...Een origineel prijzenpakket..." Ook de detailhandel haakte goed in. Op vrijwel alle verkooppunten van Amstel bier werd de aandacht op deze actie gevestigd door middel van displayma teriaal. De winkelier werd hiervoor ge stimuleerd doordat hij zo kans maakte op een koud bufffet voor vier personen. Er zijn vijf maanden lang in totaal 315 troostprijzen en 105 hoofdprijzen bij 420 gelukkige prijswinnaars/winnaressen thuisbezorgd tijdens deze succesvolle Amstel/KLM Feestpromotie. Een jury beoordeelde maandelijks de enorme hoeveelheid inzendingen. 4

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 44