A V ?0RBlER £okbi £°KB1VW 15 Panorama, Nieuwe Revu, Het Beste en Voetbal International en een aankondi gingsadvertentie eveneens in kleur in Studio, NCRV- en VARAgids. Daarnaast wordt op Hilversum III twaalfmaal de Heineken Bokbier commercial uitgezon den. Onder 't motto: 't Is er weer, Heine ken Bokbier, is voor de winkels en de horecabedrijven speciaal en opvallend reclamemateriaal vervaardigd. Heineken Bokbier in de horeca De horeca-ondernemers kunnen ook dit jaar weer op ludieke wijze op de Heine ken Bokbieractie inhaken. Zij ontvangen een mailing met antwoordkaart, die aankondigt dat er weer Bokbier is en waarin de speciale bokbieractie uitge legd wordt. Door de antwoordkaart in te sturen, geeft de horecaondernemer aan dat hij mee wil doen met de actie. Het geen betekent: Begin oktober heeft hij affiches, raamstroken en indien gewenst tabletents ontvangen, waarmee hij zijn zaak in het teken van bokbier kan zetten. In de periode van 13 tot en met 26 no vember komt er onverwachts een Bok- bier-dame op bezoek, die zes fraaie Hei neken Bokbier glazen cadeau geeft, als het café inderdaad in het teken van bokbier staat. Is er bovendien nog spe ciale aandacht aan besteed, dan dingt de horeca-ondernemer mee naar een aantal aantrekkelijke prijzen, zoals een kleuren video-recorder, een solarium of een reclamevlucht boven zijn woon plaats, met achter het vliegtuigje de naam van zijn café. De prijswinnaars zullen in de week van 18 tot en met 23 december bekend worden gemaakt. Heineken Bokbier, op deze opvallende wijze onder de aandacht van kopers en drinkers gebracht, zorgt voor extra verkoop in winkel en horecabedrijf!

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 47