Pepsi-Cola in 1978 Likkebaardendlekker lessendkloekklinkend frisdrinkendstemmen smerendrazendflitsend snelvibrerendkoelkoel koelsissende i Ir^l En wat doet Pepsi nog meer voor de detaillist? Kortom- Nieuwe, pakkende Pepsi pro motie: het Pepsi Namenspel! CP PEPSI 21 Detaillisten zullen In juni, juli en augustus met zo 'n fraai Sony Music Centre (adviesprijs f 1.749,—) worden verrast. Beelden uit één van de bekende Pepsi televi sie- en bioscoopfilms. De wekelijkse tweede prijs is deze Sony ge luidstank (adviesprijs f359,—). Uiteraard komt er fraai winkelmateriaal waarop die prijzen prominent staan af gebeeld. Maar het Pepsi Namenspel wordt ook bekend gemaakt via pagina grote advertenties in Panorama, Televi- zier, Margriet, Libelle, Muziek Expres, Muziek Parade, Popfoto, Hitkrant en in de hitlijst van de Stichting Nederlandse Top 40. De detaillisten worden ondermeer via hun vakbladen Distrifood, Food Magazi ne en Levensmiddelenmarkt van deze actie op de hoogte gesteld. Alle deelnemers aan het Pepsi Namen- spel vermelden op hun inzending de naam van hun winkelier. Wint nu zo'n deelnemer een eerste prijs, dan ontvangt de detaillist waarbij hij zijn Pepsi koopt een compleet Sony Music Centre (ad viesprijs 1.749,—).Ook dat gebeurt elke week, twaalf weken lang. Bovendien worden alle Pepsi promotie displays van een nummer voorzien. Eind juni, eind juli en eind augustus worden er steeds drie nummers getrokken. Gaat de Vrumona vertegenwoordiger daarna in de winkel van zo'n uitgelote detaillist kij ken en treft hij daar de Pepsi display nog aan, dan wint ook die detaillist zo'n Sony Music Centre. Dus hoe langer de detaillist de Pepsi display laat staan, hoe meer kans hij maakt op zo'n welluidende muziek installatie. In totaal zijn er negen display-prijzen te winnen. Het groeimerk Pepsi timmert ook in 1978 weer fors aan de weg. Zodat met reden kan worden verwacht, dat Pepsi ook dit jaar weer de snelstgroeiende cola in de toch al veelbelovende colamarkt zal blijven. Deze Sony geluidstoren (adviesprijs f2.500,—) is twaalf weken lang de hoofdprijs in het Pepsi Namenspel. Van 1 juli tot en met eind augustus zullen alle Pepsi flessen in het teken van de nieuwe consumentenpromotie staan Door middel van speciale etiketten in clusief rugetiketten waarop de wed- strijdvoorwaarden staan zal de con sument over deze actie worden geïnfor meerd. Waar 't om gaat is het volgende. Van de letters die voorkomen in de Pepsi slagzin LIKKEBAARDEN DLEKKER LESSEN D- KLOEKKLINKENDFRISDRINKEND- STEMMENSMERENDRAZENDFLIT- SENDSNELVIBRERENDKOELKOEL- KOELSISSENDE PEPSI moeten zoveel mogelijk namen worden gemaakt. Tot 14 juli 1978 gaat het om de namen van voetballers die officieel zijn aange wezen voor het Wereldkampioenschap in Argentinië. Van 17 juli tot en met 26 augustus wor den de namen gevraagd van popsterren en -groepen die sinds 1 januari 1977 in de twee grote, Nederlandse hitlijsten hebben gestaan. Elke week zijn er vijf aantrekkelijke prij zen te winnen één eerste prijs, twee tweede prijzen en twee derde prijzen: 1e prijs: een complete Sony geluidsto ren, adviesprijs ƒ2.500,-, 2e prijs: een Sony geluidstank, advies prijs ƒ359,-, 3e prijs: een Sony wekkerradio, advies prijs ƒ219,-. De 3e prijs, deze fraaie Sony wekkerradio (adviesprijs f219,—).

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 17