bij SRV Geslaagde Royal Club kanskaarten actie Nieuwe re clame cam pagne voor Royal Club 4 8 Uitzendschema televisie reclame Royal Club in 197 4/4'78 4 21 /4'78 8 6/5'78 10 11 /5'78 3 16/5'78 3 23/5'78 8 25/5'78 9 31 /5'78 9 3/6'78 7 8/6'78 7 9/6'78 3 14/6'78 4 15/6'78 8 19/6'78 7 24/6'78 10 30/6'78 10 4/7'78 8 7/7'78 0) 12/7'78 3 13/7'78 8 19/7'78 9 21 /7'78 9 25/7'78 7 29/7'78 7 1/8'78 3/8'78 4 9/8'78 7 9/8'78 8 14/8'78 10 16/8'78 10 22/8'78 3 23/8'78 3 29/8'78 8 31 /8'78 7 5/9'78 4 9/9'78 4 13/9'78 9 20/9'78 9 22/9'78 8 29/9'78 4 2/10'78 4/10'78 10 16/10'78 7' 21/10'78 4, 23/10'78 3 3/1178 7 6/1178 10 11/1178 10 16/1178 3 17/1178 7 2/1278 3 15/1278 9 29/1278 3 Overzicht bloknummers NEDERLAND I Blok 1 - vóór het journaal van ca. 19.00iur Blok 2 - na het journaal van ca. 19.00 uur Blok 3 - vóór het journaal van ca. 21,30uur Blok 4 - na het journaal van ca. 21.30 uur Blok 9 - vóór het journaal van ca. 23.00iur NEDERLAND II Blok 5 - vóór het journaal van ca. 19.00uur Blok 6 - na het journaal van ca. 19.00 ui';« Blok 7 - vóór het journaal van ca. 20.00uur Blok 8 - na het journaal van ca. 20.00 uur Blok 10 - vóór het journaal van ca. 23.00uur In het najaar van 1977 is bij SRV een kanskaartenactie voor Royal Club ge houden Bij iedere literfles Royal Club Tonic ontving de consument één kans- kaart, bij iedere fles Royal Club Bitter Lemon twee. Op deze kanskaarten stond een rijmpje afgedrukt, dat moest worden afgemaakt. De prijzenpot, 25 geldprijzen variërend van ƒ50,- tot ƒ2.000,-, heeft kennelijk nogal inspirerend gewerkt, want ruim 5.000 inzendingen bereikten SRV. Eind december heeft de jurering plaats gevonden onder supervisie van de heer H. Bos (rechts op de foto) inkoper van het SRV-hoofdkantoor, en de heer A van der Vaart, national account manager van Vrumona. Ook de prijsuitreiking aan de 25 geluk kige winnaars heeft inmiddels plaatsge vonden. Tot nu toe is er alleen reclame gemaakt voor Royal Club Tonic. Nu echter ook Royal Club Bitter Lemon en Royal Club Shandy zich zo voorspoedig ontwikke len, is van het bekende thema ,,De tonic waar meer pit in zit" afgestapt. Het nieuwe thema voor de onlangs ge starte campagne luidt: Royal Club je kunt 't maar beter in huis hebben." De nieuwe films voor zowel tonic, bitter lemon als Shandy komen in 1978 in to totaai 70 maal op de buis. Voorts wordt het thema ondersteund door middel van ra dioreclame: in totaal 150 uitzendingen via Hilversum I, II en III. Bovendien wordt de grootscheepse tijd schriftencampagne in kleur voor Royal Club Shandy in 1978 herhaald Met de televisiecampagne wordt 77 procent van alle mannen en vrouwen in de Royal Club doelgroep in totaal ruim acht keer bereikt. Met de radiocampagne wordt onge veer 90 procent van die doelgroep zo'n twintig keer bereikt. En met de tijdschriftencampagne voor Royal Club Shandy wordt 70 pro- cent van de doelgroep nog eens ruim vier keer bereikt. Beelden uit de televisiefilms, alsmede het tv-schema, vindt u op de pagina hiernaast. Ook op het promotionele vlak timmert Royal Club aan de weg, zowel bij de le vensmiddelendetailhandel als in de ho- recasector. De sterke marktpositie van Royal Club in combinatie met dit toch wel intensieve reclame- en actieprogramma geeft uit stekende verwachtingen voor een ver dere groei van Royal Club in 1978! Datum 16/3'78 27/3'78

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 18