Heineken ft 5K U"J,^>vuJu, ,.I.kal, In de maanden februari en maart draait het in de winkels allemaal om Heineken bierviltjes. Een nieuwe, verkoopbevorderende actie voor u en voor uw klanten. Bij aankoop van iedere krat Heineken bier ontvangt de consument een pakje met vijf viltjes en een deelnameformulier. De viltjes zijn tweezijdig bedrukt, de ene zijde is voorzien van het gebruikelijke Heineken beeldmerk en op de andere zijde zijn de bekende illustraties uit de Heineken dagbladcampagne afgedrukt, zoals glas, kroonkurken, krat, glazen en blocnote. Bij deze illustraties is ruimte opengela ten in de vorm van een balloon waarin de consument een zelfbedachte tekst, een regel uit een liedje of zomaar een bekend gezegde kan invullen. Het aldus beschreven viltje (of de viltjes) dient met het deelnameformulier opge stuurd te worden naar: Heineken Bier viltjespromotie, postbus 585 te Haarlem. De inzenders dingen dan mee in de prijsvraag die aan deze actie is verbon den en waarvoor maar liefst 2.050 prij zen beschikbaar zijn. Vijftig boodschappenbonnen van ƒ100,- en tweeduizend biercheques die de ge lukkige winnaar of winnares recht geven op de inhoud van één krat Heineken 30 cl pils en één krat Heineken 50 cl pils. De boodschappenbonnen en de bierche ques kunnen gewoon bij de door de prijswinnaars opgegeven leverancier van Heineken bier worden ingewisseld. Deze leverancier wordt hierover door Heineken schriftelijk geïnformeerd. De actie wordt ondersteund door adver tenties in de landelijke en regionale dagbladen. Voor de winkels is er rijk ge schakeerd reclamemateriaal beschik baar. Zo zijn er displaybakken waarin de viltjes worden gedaan, voorzien van een dis- playkaart, er zijn raambiljetten en guir landes, kortom op alle mogelijke wijzen wordt de consument geattendeerd op de actie. De consument mag zoveel viltjes inzen den als gewenst en kan dat doen tot 28 april 1978. Een deskundige jury staat voor de mam- moettaak uit de ongetwijfeld vele dui zenden inzendingen de prijswinnaars te Si f>i_ V -= w? selecteren. Jaarlijks ontvangt Heineken een groot aantal verzoeken van de zijde van consumenten om bierviltjes. Met deze actie wordt aan deze grote vraag tegemoetgekomen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1978 | | pagina 15