a IMSItL IDCCIDIDIEIHUCIHT HEINEKEN IN DECEMBER? gHEE333 j.*nv*rt De omwonenden van Brug groothandel- centrum Biallass B V. te Heerlen keken vrijdagmiddag 16 september jl. wel ver baasd; vooral de kinderen uit deze buurt waren blij verrast. Tenslotte zie je niet iedere dag vijf parachutisten praktisch in je achtertuin landen. En dan in zo'n feestelijk aangeklede omgeving. Amstel vlaggen wapperden vrolijk in de wind, medewerkers van Biallass deelden ballonnen en lolly's uit. Door middel van opvallend en kleurig p.o.s.-materiaal haakt Heineken in op de vele gezellige en sfeervolle avonden die de maand december kent. De heerlijke avonden zijn gekomen is het steeds terugkerende thema, waarbij met stemmingrijke afbeeldin gen van een Heineken fles en glas wordt ingehaakt op St. Nicolaas, Kerstmis en de jaarwisseling. Het materiaal is beschikbaar in de vorm van guirlandes, showcards en krattenhangers. Zoals op de foto van deze display duidelijk is te zien, is het materiaal bij uitstek geschikt om uw verkoop te stimuleren. De prijsuitreiking. Hierbij waren aanwezig v.l.n.r. de heren P. Dirks, groothandelver tegenwoordiger Heineken, tweede prijswin naar H. Geerlings uit Heerlerbaan, E. Craus, commercieel directeur, F Biallass en het echtpaar Garritsen met hun zoon Willem. De groothandel stond in het teken van Amstel. para's, in kleurrijke springpakken en met wapperende Amstel en Brug vlaggen, perfect neer op de door een grote Amstel vlag aangegeven plaats. De captain, Bob Rienks, overhandigde de heer F. Biallass symbolisch de 100.000ste krat in de vorm van een foto. Deze overhandiging was het startsein voor een feestelijke week waarin de groothandel in het teken van Amstel stond en bezoekende afnemers Amstel bier tegen speciale feestprijzen konden inkopen en bovendien in een Amstel kanskaartactie meedongen naar een keur van prijzen, waaronder een Philips kleuren-tv. Deze prijs werd gewonnen door het echtpaar R. Garritsen uit Schinveld. De heer F Biallass (rechts) ontvangt symbo lisch de 100.000ste krat Amstel. Links de heer F. Flikkers, account manager thuisverbruik bier van Heineken, met naast hem twee para chutisten. Een feestelijke landing. Alles in en rond het groothandelcentrum stond in het teken van Amstel. De oorzaak hiervan was, dat Biallass voor het eerst in haar lange geschiedenis in één jaar 100.000 kratten en trays Amstel bier had verkocht. Een aanleiding om feest te vieren en zuiderlingen hebben maar weinig aan leiding nodig om een feest te bouwen. Een reden om deze 100.000ste krat op een niet zo alledaagse manier af te laten leveren. Hiervoor werd de hulp van het Parateam van Paraclub Texel ingeroe pen. Boven het naast de groothandel en tus sen de flatgebouwen gelegen voetbal veld werd door vijf parachutisten de sprong gewaagd. Gadegeslagen door tientallen belangstellenden kwamen de

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 7