Een woelwatertje van 5 wenst een glaasje sinas. Wat brengt u? Een verliefd stel vraagt iets van een sapje. Wat brengt u? De vermoeide ver tegenwoordiger vraagt een fris opkikkertje. Wat brengt u? El Ml UAI TII EEN IIIM Al NAHI W< III WUEMN IJ III/III VAI III IMS Sfeervolle decoratie bij B3 (125 cc en 200 cc) Kortom... In zo'n geval bent u het natuurlijk gauw samen eens. 7UP is de aangewezen drank- U serveert 't uw klant natuurlijk met z'n eigen flesje- Want dat maakt 't wel iets attenter en royaler. Zeg maar gerust: gastvrijer. Zon klein flesje 7 UP. Dat staat wel zo verzorgd. De oplossing van het sorteerprobleem Veel horeca-ondernemers werken met frisdranken van ver schillende fabrikanten, die verpakt zijn in qua formaat ver schillende flessen en kratten. Dat brengt veel extra sórteer- werk met zich mee. Vrumona's oplossing is: een compleet assortiment frisdranken en sappen van bekende merken in standaard flessen en kratten! De horeca-ondernemer hoeft alleen nog maar de witte Pepsi fles en de 125 cc B3 fles in aparte kratten te doen. Dat bespaart tijd, dus geld! U kunt natuurlijk een willekeurig gaasje serveren. Maar zo'n jochie vindt het leuker om een flesje Sisi te krijgen Met een glas of een netje. Want zo'n eigen flesje Sisi maakt het wel iets attenter en royaler Zeg maar gerust: gastvrijer. Zon klein flesje vanVriimona. Dat staat wel zo verzorgd. Een of ander vruchtensapie is natuurlijk vlug ingeschonken. Maaru zult'! stel meer plezier doen met B3 Vruchtensap- Geserveerd met het flesje erbij. Want dat maakt 't wel iets attenter en royaler. Zeg maar gerust: gasfvnjec Zon klein flesje van Vrumona. Dat staat wel zo verzorgd. Van alle frisdrankenfabrikanten is Vrumona de enige die dat kan stellen. Met de kleine fles van Vrumona komt de horeca-ondernemer niet alleen attenter en royaler, dus gastvrijer, bij zijn klanten over: hij lost ook in één klap een belangrijk deel van zijn sor- teerproblemen op. Voorop staat echter, dat hij met de kleine fles Vrumona zijn goede gastheerschap kan onderstrepen. Vandaar dat juist dit aspect in de reclamecampagne zo'n sterke nadruk krijgt. Begin februari barst het carnavalsgeweld weer los. Niet alleen beneden de grote rivieren, maar ook in tal van andere gebie den in ons land. Die periode is jaarlijks weer aanleiding voor Pepsi met iets heel bijzonders te komen, speciaal voor de horeca. Ook dit jaar is het carnavalscadeau weer uniek te noemen: „de Pepsi hoe- ter-toeter"! Bij 10 kratten Pepsi-Cola 200 cc ontvangt de horeca-onderne mer een echte ouderwetse koperen autotoeter, waarmee ieder carnavalsfeest nog eens op daverende wijze kan worden on derstreept. De actie start in januari en loopt zolang de voorraad „Pepsi hoeter-toeters" strekt. Zij zal bij de horeca-ondernemer wor den aangekondigd door middel van een mailing en een adver tentie in Misset's Horeca. Snel inhaken is in uw eigen belang Want zo'n doldwaze Pepsi toeter wil toch iedere rechtgeaarde carnavalsvierder (en daar zijn er veel van in de horeca) toch niet aan z'n neus voorbij laten gaan! 17 Tijdens de feestdagen in december neemt de omzet in vruch tensappen duidelijk toe. En de consument drinkt dan ook graag wat goeds, dus een kwaliteitsmerk als B3 Daarom komt B3 ook dit jaar weer met een speciale kerstactie, gericht op de horeca. De horeca-ondernemer die acht kratten B3 in kleine fles bestelt (125 cc en 200cc) verdeeld over drie smaken (bijvoorbeeld 4 jus d'orange, 2 appelsap en 2 tomatensap), ontvangt tijdelijk een B3 kerstpakket met kerstklokken, een kerstslinger en kerstlint, alsmede placemats en servetten in kerstsfeer. Daar mee kan hij zijn zaak gezellig decoreren. Immers bij zo'n gastvrij klein flesje B3 van Vrumona hoort ook een sfeervolle kerstdecoratie! Deze actie is aangekondigd door middel van een advertentie in Misset's Horeca en een mailing aan horeca-ondernemers.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 17