Éiflr* j Zc®n klein flesje van Vrumena Dat staat wel ze verzorgd Een voortvarende dame vraagt naar die schuimende frisdrank. Vtht brengt u? Deblootbenige sport fietser wil wel een Bitter Lemon. Wat brengt u? Een verhitte student bestelt een colaatje. VCht brengt u? Een uitblazende taxichauffeur besluit tot eentonige. Wat brengt u? WSÊÊm - *Val Club Zon klein flesje vanVrumona. Dat staat wel 2» verzorgd. Het belang van Vrumona Zomaar een glaasje tonic heb» u natuurlijk gauw neergezet. 't Zal de dorst lessen. Maar is het niet aardiger om de klant zijn eigen flesje echte Royal Club Tonic voor te zetten. Dat maakt 't wel iets attenter en royaler. Zeg maar gerust: gastvrijer. Zo'n klein flesje vanVrumona. Dat staat wel zo verzorgd. U kunt natuurlijk een merkloos glas op tafel zenen. Men zal u er openlijk niets van zeggen. Maar laten we eerlijk zijn: zo'n eigen flesje Royal Club maakt 't wel iets anenter en royaler Zeg maar gerust: gastvrijer. Zo'n klein flesje vanVrumona. Dat staat wel zo verzorgd- Zo'n glaasje is natuurlijk vlug ingeschonken. En hetr zeker smaken, daar niet vaa Maar laten we eerlijk zijn: zo'n eigen flesje likke- baardend lekkerlessende. Pepsi maakt 't wel iets attenter en royaler Zeg maar gerust: gastvrijer Zo'n klein flesje vanVrumona. Dat staat wel zo verzorgd. Onder het thema: „Zo'n klein flesje van Vrumona. Dat staat wel zo verzorgd" is op 21 oktober jl. een reclame campagne in Misset's Horeca van start gegaan. Een jaar lang zullen de Nederlandse horeca-ondernemers er via opvallende kleuradvertenties met grote regelmaat aan worden herinnerd, dat zij hun goede gastheerschap ex tra benadrukken door hun frisdranken uit het kleine flesje van Vrumona te serveren. Waarom nu deze cam pagne? cdlGubi Een goede gastheer weet dat hier om Royal Club Shandy wordt verzocht. De nieuwe frisdrank van Vrumona met een ietsje alcohol. En wat doet ie dus? Hij serveert zonder man keren zo'n koel schuimend glas. Samen met't Shandy flesje. Da's meteen een attente en gastvrije manier om 'n uitzonderlijk drankje neer te zetten. De merkoi van Vrumona Royal Club Shandy. Tome. Brtte Lemon, Gmge Ale en Sodawater PepaCoia 7W Srsi Smas en Cassis B3 Vruchtensappen Het belang van de horeca-ondernemer Iedere rechtgeaarde horeca-ondernemer wil graag als een goed gastheer worden gezien. Daarom besteedt hij veel zorg aan alle zaken die de sfeer in zijn bedrijf bepalen, aan het interieur, aan de bediening en aan de kwaliteit van de spijzen en dranken die hij serveert. Dat doet hij in zijn eigen belang. Want alleen zo kan hij zich van de trouw van zijn klantenkring verzekeren. Nu voert vrijwel iedere horeca-ondernemer wel frisdranken en vruchtensappen. Ook het serveren daarvan vereist de nodige zorg. Van een frisdrank (of een vruchtensap) mag verwacht worden, dat hij koel wordt geserveerd en dat hij gewoon lekker smaakt. Is dat niet het geval, dan wordt daarmee afbreuk ge daan aan het imago van frisdranken. Vrumona heeft er alle belang bij, dat het imago van haar fris dranken hoge kwaliteit uitstraalt. Want merken als Royal Club, Pepsi-Cola, 7UP, Sisi en voor wat de sappen betreft B3 hebben een naam te verliezen. Maar wat doen nu steeds meer horeca-ondernemers? Zij gaan serveren uit literflessen. Wel begrijpelijk, want die zijn voor hen het voordeligst. Maar het resultaat is, dat in te veel horecabe drijven een futloos glaasje fris wordt geserveerd. Want een literfles die eenmaal is aangebroken, verliest op den duur zijn „prik", dat is onvermijdelijk. Daarom is Vrumona zo'n fervent propagandist van de kleine fles. Het belang van beide: de kleine fles van Vrumona Juist voor horecabedrijven is de kleine fles Vrumona een ideale verpakking. Immers, dankzij de kleine fles kan altijd een glas fris worden geserveerd, waarin alle koolzuur nog aanwe zig is. En juist die koolzuur bepaalt de „frisheid", de mate dus, waarin een frisdrank ook echt dorstlessend is. Maar het kleine flesje fris van Vrumona heeft nog meer voordelen. Immers, de klant weet wat hij krijgt een vertrouwd merk als Royal Club, Pepsi-Cola, 7UP, Sisi of B3 zegt meer dan een naamloos glas. Bovendien, als dat fris geserveerd wordt met het flesje erbij, staat dat wel zo attent, zo royaal, zo gastvrij! En zeker als een klant een mixdrank bestelt, wil hij graag zelf de „sterkte" bepalen. Dat kan alleen als hij zelf kan bijschenken. En dat is alleen mogelijk met de kleine fles. Met de kleine fles van Vrumona serveert de horeca-onderne mer dus een kwalitatief hoogwaardig produkt, van een ver trouwd merk, op een wijze die gewoon gastvrijer overkomt. 16

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 16