3XXJOQ »^el" Er komen er steeds meer... «OKBtt* «OkBIt» Er is een vaste groep bokbierdrinkers terwijl er elk jaar een belajigrijk aantal, voornamelijk jonge mensen, bijkomt dat bokbier gaat drinken. En dat is heel be grijpelijk. Heineken Bokbier, volgens traditioneel recept gebrouwen, vol en pittig van smaak en met een heel eigen karakter, verdient die stijgende aandacht. Boven dien helpt Heineken met de verkoop van bokbier. Kijkt u maar... 13 televisiespots van elk 30 seconden op Nederland 1 en 2 gedurende de maanden oktober, november en decem ber. Luistert u maar... 25 Heineken Bokbier-jingles op Hilver sum 3 in dezelfde periode.En leest u maar... Grote advertenties in de landelijke dag bladen. Voor de presentatie in winkels en horecabedrijven is speciaal en op vallend reclamemateriaal vervaardigd. Voor de verkoop door de detailhandel worden via een aantal organisaties en regionale groothandelsbedrijven bok- bierglazen in de handel gebracht Op de door de detaillist bij de verkoop van deze glazen te gebruiken aanbie- dingskaarten, die door Heineken be schikbaar worden gesteld en die de or ganisaties verspreiden, is ruimte opengelaten voor een sticker met het merkbeeld van de organisatie. De sets bestaan uit twee fraai gedeco reerde glazen van een speciaal model; deze worden aan de consument voor ƒ4,95 verkocht. Met de slagzin ,,Er zit nog wat in het vat dit jaar" haakt de horeca in op de toe nemende vraag naar bokbier. Aan de consument wordt door de horecabe drijven, evenals bij de detaillist, bokbier aangeboden onder de slagzin „Deze tijd brengt van oudsher Heineken Bokbier". Door het fraai uitgevoerde bokbiermate- riaal, zoals affiches, raamstroken en vilt-

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 8