Display- Hciiickeii Ksmsksiartsicfie wedstrijd voor slijters Sli jtcrsvaldiciirs 1D77 glas heerlijk helder Heineken bier be doeld. Een team van verkoopbevordering thuisverbruik bier fotografeerde de eta lages en displays en na afloop van de actieperioden werden door een deskun dige jury veertig gelukkige prijswinnaars aangewezen (die inmiddels bericht heb ben gekregen) voor een driedaags be zoek voor twee personen aan Parijs. Dat er bijzonder leuke etalages werden gemaakt is te zien op de foto's waar met name het thema Heineken en Vakantie heeft aangesproken Zondag 4 en maandag 5 september wordt in het RAI gebouw in Amsterdam de nationale Slijtersvakbeurs 1977 ge houden. Van huis uit een beurs met het accent op geschenkverpakkingen voor de decembermaand, is de slijtersvak beurs uitgegroeid tot een vakbeurs, waaraan alle toonaangevende fabrikan ten van gedistilleerd, wijn, bier en fris dranken deelnemen en waarbij men probeert de detaillisten met verkoopbe vorderende ideeën daadwerkelijk te hel pen bij het vergroten van de omzet. Het Heineken drankenconcern manifesteert zich dit jaar onder het thema "Het as sortiment waar muziek in zit". De manifestatie is zowel figuurlijk alsook letterlijk uitgebeeld. Centraal in de on geveer 550 m2 standruimte wordt een muziektent geplaatst, waaromheen op een aangename, onderhoudende ma nier zaken zullen worden gedaan Met een Blonde" in Parijs zitten op een terrasje aan de Champs Elysées, straks in september, wanneer de Parijzenaar weer terug is van weggeweest, kijkend naar die boeiende Parijse wereld die aan je tafeltje voorbijtrekt. Met deze tekst werd de landelijke slijters etalage- en displaywedstrijd aangekondigd. In twee perioden, 5 juni tot en met 9 juni met als thema Heineken en Vaderdag en 20 juni tot en met 4 juli met als thema Heineken en Vakantie, kon de slijter deelnemen aan deze wedstrijd en dit kenbaar maken door een kaart in te zenden. Met een „Blonde" werd wel een Met als thema „zomerzon betekent extra verkoop in Heineken, Nederlands groot ste biermerk", werd gedurende een pe riode van veertien dagen in de maand mei door de DRAKO organisatie een Heineken kanskaartactie gehouden. Voor de gelukkige prijswinnaars waren 111 prijzen beschikbaar, waaronder 15 reischeques van 1000,-elk. Van links naar rechts het echtpaar Toussaint, Heineken vertegenwoordiger A. van de Bosch en de heer D. Boekestein, directeur van Van de Kruk-Boekestein B V. Op de foto de overhandiging van een van de cheques aan de eigenaar van slijterij Het Witte Paard te Honselaars- dijk, de heer F. A. G. Toussaint.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 23