Het Pepsi woordenspel: een daverend succes! Op woensdag 29 juni werd de hoofdprijs van de week daarvoor overhandigd aan Augène van Heiningen uit Reespoor in Hafkamps Su permarkt. Van links naar rechts: de heer T. A. Koldewijn van Vrumona, Augène van Heinin gen en bedrijfsleider H. van Dijk. Het woord l-e-k-k-e-r-l-e-s-s-e-n-d blijkt duidelijk minder mogelijkheden te bie den. De winnaars komen op zo'n vijf honderd woorden; maar de spanning is er niet minder om. Voor zo'n fraaie National hifi-stereoset heeft men kennelijk graag een paar da gen hard zwoegen over. Wat het woord k-l-o-e-k-k-l-i-n-k-e-n-d voor mogelijkheden biedt, is bij het ter perse gaan van dit blad nog niet te schatten Al met al mag verwacht worden, dat het totaal aantal inzendingen de 40.000 zal gaan overschrijden. En dat is nog maals voor een „moeilijke" actie als deze een geweldig resultaat te noemen. In de Centra Zelfbedieningswinkel aan de Plesmanlaan in Haarlem, overhandigde Vru mona vertegenwoordiger de heer S M. 6e- kema (rechts) een stereoset aan bedrijfsleider de heer A. G. M. Wildeboer (midden) en aan Christiaan de Bouter, die in deze periode de meeste woorden had gehaald uit het woord likkebaardend". Op de achtergrond ziet u enige familieleden van Christiaan. Rik de Jonge uit Eerbeek was de eerste prijswinnaar van de maand juni. Op 22 juni jl. werd de hoofdprijs overhandigd voor de rijdende SRV-wmkel van de heer A. J. Klomp, die ook in de feestvreugde deelde Op de foto ziet u Rik de Jonge achter de stereoset, met naast hem Vrumona-vertegenwoordiger de heer W. Konijnenburg. Geheel rechts de heer Klomp. Zoals u in het vorige nummer van Tap en Schap heeft kunnen lezen, houden wij voor ons produkt Pepsi-Cola 1000 cc een grote nationale zomerpromotie. Consumenten worden gedurende een periode van twaalf weken in staat ge steld mee te doen aan het zogenoemde Pepsi woordenspel, waarmee tijdens de actieperiode iedere week een National hifi-stereoset kan worden gewonnen. Naast deze consumentenactie loopt ge durende dezelfde periode een display actie voor de detailhandel. Eens in de vier weken worden vier displaykaarten uitgeloot, waarmee de deelnemende detaillisten ook een hifi-stereoset kun nen winnen. Het komt niet vaak voor dat een consu mentenpromotie, die bepaald nogal wat van de consument eist, zoveel deelne mers trekt. Pepsi heeft met z'n woor denspel midden in de roos geschoten. Het aantal deelnemers is gemiddeld zo'n 3.000 a 4.000 per week. En het aantal gevonden woorden ligt ver boven de verwachting! Zo kwamen de prijswin naars die de meeste woorden wisten te vinden uit het woord l-i-k-k-e-b-a-a-r- d-e-n-d tot een score van rond de twee duizend! De eerste gelukkige uit de display-actie is de heer M. J. Kuiper, bedrijfsleider van Spar-su- permarkt G. Zwiers B. V. in Kampen. Vrumo na-vertegenwoordiger R. Bakker (midden) overhandigt hem de National hifi-stereoset. Beide heren worden geflankeerd door enige personeelsleden

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 11