*hVT*u r*chr»i< te de folderbakjes veel gebruik wordt ge maakt van de periodiek bijgevoegde krat-formulieren om in te zenden. Het aantal uitgedeelde horecacheques bedraagt tot eind juli: 3.780 prijzen van 25,— en 63 hoofdprijzen van 100,—. Ook de detailhandel heeft goed inge haakt op de promotie. Bijna alle Am- stel-winkels staan in het teken van de promotie en zullen dit blijven tot eind oktober. Bovenstaand een greep uit de inzendingen. Naar aanleiding van de dertien weken (mei t/m juli) dat de Amstel horeca-pro- motie nu loopt, ziet het ernaar uit dat de actie een succes wordt. Ruim 32.000 in zendingen van de consument zijn bin nen en verwacht wordt dat we op min stens hetzelfde aantal inzendingen zul len uitkomen als bij de promotie van vo rig jaar, waarbij reizen werden verloot naar Mallorca, Rome en Zurich. De pro motie loopt nog door tot eind oktober. Opmerkelijk is, dat naast de folders uit

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 10