JMandY. TEKENWEDSTRIJD VOOR SISI SINKS EN OLK MS m Op de achterkant van die zon nekleppen staan de voor waarden afgedrukt Royal Club Shandy heeft in het eerste jaar na zijn introductie alle toch al opti mistische omzetverwachtingen ver overtroffen. Maar een jaar gaat snel, en het kan na tuurlijk geen kwaad dit nieuwe succes- produkt. van Royal Club nog eens extra onder de aandacht te brengen. Daarom start medio juni een reclame campagne met advertenties in kleur in Avenue, Het Beste, Tussen de Rails, Ei gen Huis, Doe Het Zelf, Na Vijven, VT- Wonen, Waterkampioen, Autokam pioen, Accent, Elseviers Magazine, HP Magazine, Vrij Nederland-kleurbijlage en Panorama. Bovendien komt Royai Club Shandy van juni tot en met november nog eens 120 maal op de radio via Hilversum I, II en III! „Fris dat niet kinderachtig is"... wordt het thema van deze campagne. Want Royal Club Shandy is vooral be doeld voor volwassen frisdrinkers. Ook via displaymateriaal (raambiljetten, stickers en kratkaarten) zal dit thema worden ondersteund. Voor de horeca... is bovendien een leuke promotie ont wikkeld. Want er worden voor deze sec- A HIGH QUALIO MICH QUALITY tor tafelstandaards, stickers en raambil jetten beschikbaar gesteld, maar ook placemats. En daarmee is iets bijzonders aan de hand. Want niet alleen zijn zij voorzien van een decoratieve cartoon, er staan ook voorwaarden op afgedrukt voor een wedstrijd waarmee zeer aan trekkelijke prijzen te winnen zijn: in totaal 12 televisiespellen, 60 draagbare radio's en meer dan 500 sets van zes fraaie Royal Club Shandy glazen. Elke week, van medio juni tot en met 31 augustus 1977, worden er in totaal 50 originele inzendingen met één van deze prijzen beloond! Nieuw: Royal Shandy nu ook in blik! Behalve in het bekende 200 cc flesje is Royal Club Shandy nu ook in een 330 cc blikverpakking verkrijgbaar. De fris-in-blik-markt groeit nog steeds formidabel zo'n 25 a 30 procent per jaar. Een succesvol nieuw produkt als Royal Club Shandy in een verpakking die zich in een sterk toenemende populariteit verheugt, mag dan ook goed nieuws worden genoemd. Royal Club Shandy is er nu ook in blik. aai Begin dit jaar introduceerde Ola een nieuw sinas-waterijsje onder de merknaam Sisi. Deze samenwerking tussen Sisi en Ola heeft nu tevens geleid tot het besluit het merk Sisi deze zomer ge zamenlijk te ondersteunen. Het resultaat: een leuke tekenwed strijd voor kinderen, die van half mei tot eind juni is gehouden. In die periode verspreidden de ver tegenwoordigers van Sisi en Ola cir ca een half miljoen zonnekleppen via onder meer recreatiebedrijven en strandtenten waar Sisi Sinas en/of Sisi ijs wordt verkocht. voor een tekenwedstrijd onder het motto: ,,mijn leukste vakantiedag" De prijzenpot spreekt zeker aan: tien forse rubberboten, compleet met peddels en een opblaaspomp, 25 sjoelbakken, 50 duikbootjacht-spel- len en 100 badmintonsets. De actie is aangekondigd door mid del van raambiljetten. s

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 17