B3 SPELLENBLIK PROMOTIE Voor iedereen Thuis en ot> üeiJ Alweer zo'n uitdagende actie met B3. Beter fruit Betere smaak Beter voor 'n mens. 't Is beter om B3 te drinken. 9 Ook dit jaar weer zal er met B3 een interessante voor jaarspromotie gehouden worden, die gestart is in april. De aanpak is grootser dan in andere jaren. Het on derwerp, het B3 spellenblik, sluit aan bij een trend: een hernieuwde interesse bij de mensen in spelletjes. Dit kwa litatief .hoogstaande spel- lenblik is speciaal voor B3 ontworpen. Het bevat acht complete spellen: onder meer schaken, dammen, alle 4 op 'n rij, pionnen-patience en mastermind. En op het deksel het spannende B3 vruchtenspel. De actie wordt aangekondigd in de dames bladen en via radio-commer cials. Daarnaast zijn er in de winkel schapafbakeners met folders en raamkaarten. Ook op de flessen B3 zal de actie uitgebreid vermeld worden. sument kan in het bezit ko men van zo'n duurzaam blik door 14,95 over te maken mèt bijsluiting van twee achteretiketten. Ook de de taillist komt in aanmerking voor het blik indien hij in haakt op de actie. de achteretiketten gebruikt worden om produktinforma- tie te geven. Een betere mo gelijkheid om de consument ervan te overtuigen dat B3 alleen uit de beste vruchten wordt gemaakt zonder hulp middelen, is er niet. De con- Voor het eerst wordt name lijk gebruik gemaakt van achteretiketten, die geheel in het teken staan van deze actie. Een nieuwe manier om de consument van meer in formatie te voorzien. Na af loop van de promotie zullen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 9