BISTRO Zwarte Kip advocaat in nostalgisch duopak cluster-twee Bij Van Olffen in Hattem vond op 16 maart jl. de prijsuitreiking plaats van de advertentiewedstrijd in het Nostalgisch Nummer van het vakblad Het Levensmiddelenbedrijf. Winnaar is Zwarte Kip geworden, zoals u al hebt kunnen lezen in het vorige nummer van Tap en Schap. De jury, bestaande uit Fred Hazelhoff, Sipco Heijnga en Pieter Wilschut, vond de advertentie „grappig", „sexy" en „goed nostalgisch vormgegeven". De heer W. F. Noevers, exploitatiechef van Misset, overhan digde de prijs, een goedgevulde koelkast-voor-op-kantoor, aan de heer C. D. M Buis, product manager van Van Olffen. De advertentie van Zwarte Kip heeft een aardige follow-up gekregen in de vorm van het nieuwe duopak Hierin zitten twee flessen advocaat, in een fraaie omdoos verpakt, met daarop aan twee kanten een afbeelding van de nostalgische adver tentie. Ook het reclamebureau KVH, dat de advertentie ont worpen heeft, ontving de koelkast. Het nieuwe duopak van Zwarte Kip advocaat. Na afloop van de prijsuitreiking .lepelden" alle aanwezigen een glas lekker langzame advocaat. Het succesvolle assortiment Bistro meerverpakkingen voor de thuisverbruikmarkt, werd per 1 maart uitgebreid met het twee-stuks-clusterpak. Voor dit clusterpak is een nieuwe opdruk ontworpen, geheel aangepast aan de sfeer waarin Bistro doorgaans gedronken wordt. Bijgaande afbeelding geeft een goede indruk van het nieuwe ontwerp. De heer Noevers overhandigt de stekker van de ijskast aan de heer Buis.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 18