Zes maanden lang is het e Elke dag een hoofdprijs van 100.- aan Amstel horeca-cheques, pli De doppenspaaractie van vorig jaar is een groot succes geworden. Zo groot, dat Amstel heeft besloten tot herhaling dit jaar. Maar dan nog breder opgezet, want in deze actie wordt nu ook de horeca betrokken. Zes maanden lang (dat is tweemaal zo lang als vorig jaar!) is er voor de consument elke werkdag een hoofdprijs te winnen van 100,- aan horeca-cheques, plus nog eens zestig cheques van 25, -Elke werkdag van 2 mei tot en met 31 oktober. Dat komt neer op 7808 prijzen! Zo zit de actie in elkaar Evenals vorig jaar dienen alle deelnemers om te beginnen weer vijf speciale Amstel doppen met een A te sparen. Vervolgens moet er een tekening van een gek, leuk, raar of origineel glas Amstel bier gemaakt worden of een onderschrift bij de foto rechtsonder verzonnen worden. Het geheel samen met de vijf doppen met een A komt dan bij onze jury terecht. Elke werkdag worden er 61 prijswinnaars aangewezen. Zes maanden lang. En iedereen mag zo vaak mee doen als hij of zij wil. Iedere dag. „TANDEMPILSJF" Zo wordt Nederland op de hoogte gesteld Paginagrote advertenties in de landelijke dagbladen en familiebladen kondigen de actie aan. In de familiebladen worden ze iedere maand herhaald: Om de belangstelling levendig te houden, en om de mensen aan te sporen nóg een keer mee te doen. Ook via de radio zullen we aanmoedigingen uitzenden die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. Kortom: dat kan niemand meer missen. Iedere werkdag wordt er een hoofdprijs van f 100 - aan horeca-cheques toegekend. Een voorbeeld van een origineel glas Amstel bier: een tandempils! Vijf speciale Amsteldoppen stuurt men met de inzending mee. Ook via de radio zal men aangespoord worden met deze unieke actie mee te doen. Wie verzint het gekste onderschrift...

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 10