Allerlei Spuw 5 speciale I Anistef-c fopf h*o met een 3 wikkelen met nagenoeg dezelf de smaak als die van Sisi sinas. Hierdoor en doordat Ola met zijn uitgebreide verkoop- en distributieapparaat in staat is op korte termijn voor een gro te landelijke spreiding te zor gen, is er voor dit ijsje een succesvolle toekomst wegge legd. Reden genoeg voor Vrumona om Ola de merknaam Sisi te lenen, zodat er gesproken zal kunnen worden over het Sisi-ijsje van Ola. Bovendien stemt de illustratie op de ver pakking volledig overeen met die op het Sisi sinas blikje (af beelding 4). Op 10 januari overhandigde Ola product manager T. D. H. den Hertog in aanwezigheid van de heer J. Nelissen, even eens van Ola, het eerste Sisi- ijsje aan Vrumona product manager J. Lodder (op foto 3 van links naar rechts). Dit vondt plaats tijdens de Hore- cava, waar Ola zijn nieuwe SM 4 Amstel Gold Race 1977 hoger gewaardeerd in klassement om trofee Super Prestige Pernod. De Amstel Gold Race, die dit jaar op 9 april (Paas zaterdag) wordt verreden, staat ditmaal hoger genoteerd op de lijst van de trofee Super Prestige Pernod dan het afge lopen seizoen, toen deze in ternationale klassieker voor beroepsrenners voor de eerste maal in dit klassement was opgenomen. De winnaar van de Amstel Gold Race ontvangt thans 45 punten, nummer twee 25 pun ten enzovoort. In totaal wordt de wedstrijd met 18 punten meer gewaar deerd. Zij staat nü op één hoogte met reeds tientallen jaren vermaarde klassiekers als de Waalse Pijl en Luik-Bas tenaken-Luik. In 1977 wordt de Amstel Gold Race voor de twaalfde maal gehouden. produkt ten doop heeft ge houden. In de loop van 1977 gaan Ola en Vrumona gezamelijk pro motionele activiteiten ontwik kelen, waarbij het dubbele ge bruik van het merk Sisi extra zal worden benadrukt. Deze activiteiten zullen hoofd zakelijk gericht zijn op de re creatieve sector. Daar immers verwachten we deze zomer vele Sisi sinas drinkende en Sisi ijs likkende kinderen (en vast ook wel volwassenen) te zullen aantreffen! Deze sterren, waarin lampen zijn bevestigd, zijn opgebouwd uit Heineken bierviltjes. De viltjes zijn haaks op elkaar geplaatst zonder verbindings materiaal. In de viltjes zijn in kepingen gemaakt. Vier mili tairen zijn twee avonden met deze bouwwerken bezig geweest. In de kantine (zie foto 2) wordt het vochtgehalte, dat overdag door alle oefeningen ver onder het gebruikelijke niveau komt, weer helemaal op peil ge bracht. Overigens niet met tegenzin. Ola introduceert het Sisi-ijsje. Onder de vele sinasmerken op de Nederlandse markt heeft Sisi een zeer goede naam; een naam die staat voor uitste kende kwaliteit en voor een lekkere frisse smaak. Het merk Sisi geniet dan ook grote bekendheid bij de consu ment. Ola, fabrikant met een leiding gevende positie in de markt voor consumptie-ijs, is er in geslaagd een waterijsje te ont- De Amstel doppenspaaractie van 's lands beste brouwers, waarover u in onze vorige edi ties alles heeft kunnen lezen, is inmiddels afgesloten. Zoals u zich herinnert, dienden de deelnemers de op het deel nameformulier afgebeelde car toon te voltooien, daarbij een toepasselijk onderschrift te maken, en het geheel verge zeld van 5 speciale Amstel doppen, op te sturen. Een van de winnaressen van deze actie was mevrouw R. P. Vrins uit Rotterdam. Zij koopt haar Amstel bier bij Simon de Wit, vandaar dat de bedrijfs leider van deze supermarkt, de heer P. J. G. Volwater een radio-cassetterecorder ont ving. Onze vertegenwoordiger, de heer C. Koppenol, had een leuk idee voor wat betreft de overhandiging van de prijzen. Op foto 1 ziet u het resultaat. Piramiden van Heineken viltjes. In de kantine van de Lunetten kazerne te Vught stralen de Heineken sterren u tegemoet. 2

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 26