li OP DE 21 ste HORECAVA itaal d in heel tige nen. yaar i/aar ren ntje de ij de van een horecabedrijf en het Bierpompengilde stond paraat bij problemen met onder meer biertapapparatuur. Vrumona presenteerde zich eveneens als onderdeel van het concern en wel met een frisbuffet, een fristerras en een auto- matenkiosk. In deze laatste werd onder meer de Kompakbar, Vrumona's succesvolle postmix bekerautomaat, gepresen teerd. Vooral de nieuwe suikervrije Seven-Up kreeg bij Vru mona veel aandacht. In een apart, geheel in rood uitgevoerd kraampje, werden in totaal ongeveer 10.000 bekertjes suiker vrije 7-Up uitgeschonken. De meeste mensen die met dit nieuwe produkt kennis maakten reageerden zeer positief. Ook Bistro had iets speciaals aan te bieden: bij afname van een aantal dozen Bistro wijn had de horecaondernemer een certi ficaat ontvangen, tegen inlevering waarvan hij een speciaal Bistro schort met eigen naam erop gedrukt ontving. Verder kon iedereen voor 20,— zo'n fraai geruit schort kopen. Onge veer 2.000 schorten zijn over de toonbank gegaan! Midden op het Heineken Plein stond Manneke Pils op een hoge sokkel op de drukte neer te kijken. Want druk was het, vooral in de middaguren in de Biertuin; dan kon je over de hoofden lopen. Wij dachten dat zowel de bezoekers, klanten als de Heineken gastheren op zeer succesvolle beursdagen kunnen terug kijken.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1977 | | pagina 11