HOPPE FOTO/POSTERACTIE HOPPE Wyborowa: Succesvolle introductie van Poolse wodka op de Nederlandse markt jene]vrs'l&a »»-- M HO Pit HOPPf jbaas-Hen HOPPE Hoppe is eind september begonnen met een geweldige foto/posteractie: Tegen betaling van 8,95 en één Hop- pe-dop, maakt Hoppe van de leukste, liefste foto een poster op een formaat van 40 x 50 cm. Zowel de groothandel en slijter als de consument kan van deze activiteit profi teren. Op de Slijtersvakbeurs (19 en 20 september) is de actie aangekondigd en in de weken daarna werd begonnen met de realisatie. Een aantal grossiers is al uitgebreid geïnformeerd over de foto/posteractie en zij ontvingen zelf ook een van hen gemaakte poster mét dezelfde afdruk op een fotoblokje (13x18 cm). Bij een vastgestelde minimumafname Hoppe jonge jenever en vieux krijgt de slijter een fraaie display in zijn zaak ge plaatst, afgestemd op de foto/posterac tie. In de display is een op kunststof ge plakte poster gemaakt van een foto van de slijter verwerkt. Op deze wijze wordt de consument op een originele manier attent gemaakt op de nieuwe ac tie van Hoppe. Tevens zijn halslabels aangebracht om de literflessen jonge jenever en vieux, waarop precies staat hoe een Hoppe- drinker aan een fotoposter kan komen. Een fotoposter die helemaal uniek is, omdat er op de hele wereld maar één exemplaar van te vinden is! In onze juni-uitgave kondigden wij de introductie aan van Wyborowa, een ori ginele Poolse wodka, die door Wijnhan del Reuchlin op fles geïmporteerd wordt. Wyborowa dankt zijn internationale faam aan de volle, zachte smaak, die karakte ristiek is voor deze wodka. Een smaak, zó mild dat men deze wodka heel goed puur kan drinken. Vanzelfsprekend leent Wyborowa zich ook uitstekend voor het maken van mixdrankjes. Koel serveren is in beide gevallen een welhaast vanzelf sprekende zaak. Zelden is een introductie-actie, zoals die voor Wyborowa (4/8 tot 11 /9) gehouden werd, zó goed bij de handel ontvangen. Uit de overweldigende verkoopresulta ten bleek dat de introductie van Wybo rowa een bijzonder succes was. De door Reuchlin geïmporteerde Poolse wodka is inmiddels aan zijn zegetocht op de vaderlandse markt begonnen. Zoals in verschillende publikaties reeds bekendgemaakt is, zal in dé maanden november en december een vervolgac tie worden gehouden. Daarbij kan de handel een aantrekkelijke korting tege- moetzien en zal aan de consument bij iedere fles Wyborowa een origineel Pools wodka-glaasje cadeau worden gegeven. Tevens zal aan de presentatie van Wy borowa bij de slijter veel aandacht wor den besteed. Deze publikatie zal door mailings aan de handel ondersteund worden. Sprekend over de zegetocht van Wybo rowa kunnen wij daaraan slechts toe voegen: Zorg dat u tijdig inhaakt! ...origineel Pools één-teug-wodka-glaasje... Wyborowa wodka, internationaal befaamd om zijn volle, zachte smaak. 6

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 6