NATIONALE SLIJTERS VAKBEURS Boftnnt Bosnia iUiUtn il'tUHBU t'lMiiira Een gedeelte van de stand van Heineken, met op de voorgrond de produkten van Bokma munt, kreeg hij drie metalen muntjes, met op de achter kant een stukje karton, dat bij natmaken verkleurde. De kleuren geel, groen en rood gaven recht op een prijs: Een keuze uit het concernassorti ment, verpakt in een gezellig rieten koffertje. Verder werden de slijters in staat gesteld ook de andere biersoorten te proeven. Dat gebeurde door middel van een „bielsje bier", waarbij deze biersoorten in een blok je bielshout werden gepre senteerd. Hoppe foto/posteractie Voor zover de slijter nog niet thuis was gefotografeerd was er op de beurs gelegenheid tot het laten maken van een foto in verband met de Hoppe foto/posteractie (zie pagina 6). In een speciaal hiervoor ingerichte fotostudio achter de stand van Reuchlin heeft menigeen van de gelegen heid gebruik gemaakt alsnog een foto te laten maken, om hiervan later een poster thuisgestuurd te krijgen. G.G.N.-surprise In een eerder verzonden mail ing aan de slijters, werd een certificaat én een houten blokje, waarin een glaasje zonder voet past, verzonden. Bij inlevering op de beurs van Menig bezoeker aan de Slijters vakbeurs heeft van de gelegen heid gebruik gemaakt zijn order bij Heineken te plaatsen. Ook dit jaar is de Slijtersvakbeurs een groot succes geworden, leder jaar komen er meer detaillisten naar deze beurs (dit jaar 6000 tegen 5400 vorig jaar). Ongeveer honderd deelnemende bedrijven en instellingen hebben op 19 en 20 september jl. laten zien wat zij te bieden hebben; met name de geschenk verpakkingen kregen ruime aandacht. In de Heineken stand waren ondergebracht Heineken Nederland B V. (bieren), Vru- mona B V. (frisdranken) en de Gedistilleerd Groep Nederland (binnenlands gedistilleerd), terwijl voor de wijnen en het bui tenlands gedistilleerd van Reuchlin een aparte stand was in gericht. De Bistro wijnen van Van Olffen B V. werden gepre senteerd in een fraaie display, gesitueerd tussen de Heineken en de Reuchlin stand. Uw Heineken assortimenteen bron van welvaart Blikvanger in de ruim vijfhon- het gehele concernassorti- derd vierkante meter grote ment uitgestald (zie ook de Heineken stand was een achterpagina), prachtige fontein, compleet De fontein was symbolisch met vijver. In de vijver stond voor het thema waaronder Heineken zich presenteerde: ,,Uw Heineken assorti ment een bron van wel vaart". Naast de aparte aanbiedin gen in de verschillende pro- duktgroepen was er ook een concernpromotie. Wanneer de slijter in elk van de onder delen bier, frisdranken en gedistilleerd een order plaatste, ontving hij daarvoor telkens een kwart van een papieren munt. Het vierde gedeelte had hij reeds (thuis) ontvangen als onderdeel van de uitnodiging om onze stand te bezoeken. Tegen inleve ring van een volgeplakte

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 4