Geweldige animo voor Amstel doppenspaaractie 3 [6 sken mo- nog lter- t en neer neer fris- sk. Prijswinnares is mevrouw C. H. Jansse van Noordwijk-van Son (1e van links) uit Wedde in Groningen. Zij ontvangt de prijs in de slijterij van mevrouw Fischer. Onze commerciële medewerkers, de heren Ft. Schaank (rechts) en J. H. Frummel begeleiden deze gebeurtenis. De heren J. van 't Hof (geheel links) en A. D. van Mourik van Heineken reiken de hoofdprijs uit aan de heer H. Barends in de slijterij van de heer W. Ansink in Tussenmeer (Amsterdam-West). De grandioze doppenspaaractie van 's lands beste brouwers heeft in de afge lopen drie maanden veletienduidenden bierdrinkers in vuur en vlam gezet. De winkeliers zagen hun voorraad deel nameformulieren als sneeuw voor de zon verdwijnen en vroegen voortdurend om aanvulling, zodat onzerzijds tot herdrukken moest worden overgegaan. Ook in de folders van de verschillende commerciële organisaties kwam de actie geregeld voor. Daarnaast fungeer de het Bureau Klantenservice van Heineken als vraagbaak voor consu ment en handel met betrekking tot deze speciale activiteit. Voorts werd eenmaal per week in de landelijke dagbladen een advertentie met deelnameformulier geplaatst, zodat praktisch iedere bierdrinker oog in oog heeft gestaan met zo'n kans op een droomreis. Tenslotte was er de radio die, drie maanden lang, diezelfde bier drinker herinnerde aan de schitterende mogelijkheden die het deelnemen aan deze actie voor hem opende. Tijdens de gehele duur van de cam pagne was voor elke werkdag een hoofdprijs (een volledig verzorgde vliegreis voor twee personen of duizend gulden in contanten) beschikbaar. Elke week kwam uit de jurering dus vijfmaal een hoofdprijs tevoorschijn. Daarnaast kregen telkens de tien volgens het oor deel van de jury op één na beste inzen ders een Amstel barschort als troost prijs. ledereen tenslotte die meedeed werd een luxe Amstel opener rijker. De jury, die telkens met een lawine van inzendingen geconfronteerd werd, heeft het niet gemakkelijk gehad met de keuze tussen de dikwijls bijzonder aardige on derschriften van enthousiaste Amstel liefhebbers. Zoals u zich herinnert, dienden de deelnemers de op het formulier afge beelde cartoon te voltooien, daarbij een toepasselijk onderschrift te maken en het geheel, vergezeld van vijf speciale Amstel doppen, op te sturen. De winkeliers, waar de hoofdprijswin naars hun krat(ten) Amstel bier hadden gekocht, vielen ook in de prijzen. Zij mochten kiezen uit een radio-cassette- recorder, een elektronisch horloge of een instamatic pocketcamera. De hoofdprijswinnaars van augustus gaan van 20 tot 23 november naar Mallorca. De bestemming van de vol gende groep (oktober) is Rome; deze hoofdprijswinnaars gaan van 10 tot 13 december op reis. De laatste groep, die in september de daghoofdprijs won, vliegt naar Zwitserland (21 tot 24 januari 1977). Bij de reislustigen voor Mallorca zijn enkele mensen, die om een of andere reden dit jaar niet met vakantie konden gaan. Dankzij deze Amstel actie kunnen zij toch nog snel even een bruine neus halen! De heer H. Stilma, melkhandelaar in Sneek, overhandigt de hoofdprijswinnares, me vrouw J. D. Sandstra een bos bloemen. Tweede van rechts is onze vertegenwoor diger de heer J. Miedema. In Spar supermarkt Zwiers B V. in Zwolle overhandigt de heer J. H. Prummel van Heineken de radio (cassetterecorder aan de heer J. van Serrier (winkelier). Links van hem de hoofdprijswinnares met haar man (geheel rechts) de heer en mevrouw R. van Os. Ook in de supermarkt van de gebroeders Benders in Heerlen viel een prijs. Van links naar rechts de heren H. Schneiders en P. J. H. Wilders, beiden van Heineken, mevrouw Gorissen, de heer J. J. H. Benders, prijswinnende winkelier, de heer F. M. Gorissen, hoofdprijswinnaar en mevrouw M. B. Benders.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 3