IK ZIE EEN STER HEINEKEN ACTIVITEITEN OP DE CAMPING 19 De deelnemers aan de dia-act konden na afloop gelukkig nog lachen! Sonja met het trio Li mited, die voor de muzikale vrolijke noot zorgden Onder het motto Ik zie een ster, slagzin uit de Heineken reclamecampagne, is op een dertigtal campings in ons land een Heineken show vol vaart en amusement gepresenteerd. Als gastvrouw trad Lydia Oosthoek op, bekend uit het voormalige cabaret van Tom Manders. Verder werk ten mee het trio Limited en de zangeres Sonja. Om acht uur 's avonds ging het pro gramma van start met de Heineken tune, waarna Lydia de medewerkers voorstel de en het programma bij het publiek in leidde. Direct daarna werd om de stem ming erin te brengen (hier had het pu bliek in duidelijke vakantiesfeer geen enkele moeite mee) een aantal instru mentale nummers uitgevoerd. Het optreden van Sonja, die een aantal bekende songs ten gehore bracht, kreeg veel waardering van het publiek dat zich niet onbetuigd liet. Bij het betreden van de zaal hadden de bezoekers een tweetal bingoformulieren ontvangen waarmee nu de bingo kon worden gespeeld. Hierbij waren leuke prijzen te winnen, zoals een opblaasbaar zit/ligbed, een campingstoel, tuinfak- kels, een barbecue en een aantal troost prijzen. Deze twee bingo's werden gevolgd door Een stampvolle kantine, hier op de camping van Laag Kanje in Maarn. tepunt van de avond, waarbij enige uit leg niet kan worden gemist. Stelt u zich voor te worden geïnterviewd, waarbij u aan de hand van een dia een aantal vra gen worden gesteld. Dat interview wordt op de band opgenomen en u wordt ge vraagd het voor alle zekerheid nog even te beluisteren. Wie schetst echter uw verbazing wanneer u tot de ontdekking komt dat in plaats van de eerst vertoonde dia, waarop uw antwoorden gebaseerd waren, een andere dia wordt vertoond. U kunt zich voorstellen dat als de eerste dia een trouwkoets laat zien en de twee de een badkuip, er grote hilariteit kan ontstaan. Als beloning voor de medewerking kre gen de deelnemers aan dit programma onderdeel een Heineken barbecue- schort cadeau. Omstreeks half elf was het programma ten einde, maar hierna was er nog gele genheid tot het maken van een dansje, muzikaal ondersteund door het trio Li mited. Gezien de reacties van het publiek mag worden gesproken van een geslaagde activiteit van Heineken op de recreatie- markt. muziek en zang, waarna Lydia Oosthoek een staaltje van haar kunnen ten beste gaf in een cabaret-act. En dan de dia-act. Een absoluut hoog- Lydia Oosthoek met twee vrijwilligers, die zojuist een lied ten gehore gebracht hebben en hiervoor een Pepsi bermuda pet ontvingen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 19