Coebergh CITROENBRANDEWIJN COEBERGH PARTY OP DE TV In het kader van de huidige campagne: „Lekker drinken wat je lekker vindt" is er een nieuwe televislespot voor Coebergh ge maakt. Evenals in de vorige succesvolle tv- film speelt ook hier Corrie van Gorp weer de hoofdrol. In een gezellige sfeer van mensen die aan een gekostumeerd bal deelnemen zingt Corrie: „Ik draag wat ik lekker vind, ik doe wat ik lekker vind, ik drink wat ik lekker vind." En natuurlijk drinkt Corrie: Coebergh bessenjenever, net als zoveel Nederlandse vrouwen. Iets waaraan de nieuwe commer cial zeker gaat bijdragen. Op de jongste Slijtersvakbeurs is de nieuwe Coebergh citroenbrandewijn geïntroduceerd, speciaal gericht op de consument. De belangrijkste wijziging is dat de citroenbrandewijn wordt gestookt naar een nieuw recept, niet te bitter, niet te zoet, met een alcoholgehalte van 21 procent, terwijl de uitmonstering eveneens aangepast is. In maart is voor deze citroenbrandewijn een nieuwe actie gestart, om dit produkt nog eens extra onder de aandacht van handel en consument te brengen. Voor deze promotie is gratis advertentiemateriaal beschikbaar gesteld en de slijter ontvangt op iedere bestelling van 24 liter een literfles gratis. Aan de consument heeft Coebergh natuurlijk ook gedacht; die krijgt bij elke literfles een citroengeel beursje cadeau.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1976 | | pagina 12