Coebergh
CITROENBRANDEWIJN
COEBERGH PARTY OP DE TV
In het kader van de huidige campagne:
„Lekker drinken wat je lekker vindt" is er een
nieuwe televislespot voor Coebergh ge
maakt. Evenals in de vorige succesvolle tv-
film speelt ook hier Corrie van Gorp weer de
hoofdrol. In een gezellige sfeer van mensen
die aan een gekostumeerd bal deelnemen
zingt Corrie: „Ik draag wat ik lekker vind, ik
doe wat ik lekker vind, ik drink wat ik lekker
vind." En natuurlijk drinkt Corrie: Coebergh
bessenjenever, net als zoveel Nederlandse
vrouwen. Iets waaraan de nieuwe commer
cial zeker gaat bijdragen.
Op de jongste Slijtersvakbeurs is de nieuwe Coebergh citroenbrandewijn
geïntroduceerd, speciaal gericht op de consument.
De belangrijkste wijziging is dat de citroenbrandewijn wordt gestookt naar
een nieuw recept, niet te bitter, niet te zoet, met een alcoholgehalte van 21
procent, terwijl de uitmonstering eveneens aangepast is.
In maart is voor deze citroenbrandewijn een nieuwe actie gestart, om dit
produkt nog eens extra onder de aandacht van handel en consument te
brengen.
Voor deze promotie is gratis advertentiemateriaal beschikbaar gesteld en de
slijter ontvangt op iedere bestelling van 24 liter een literfles gratis.
Aan de consument heeft Coebergh natuurlijk ook gedacht; die krijgt bij elke
literfles een citroengeel beursje cadeau.